2014. március 30., vasárnap

100 kérdés - 71-80

Sziasztok!

Újabb 10 kérdést hoztam mára a 100 kérdésből, remélem még nem unjátok. :]

71. Kedvenc viseleted?
Nincs kifejezett kedvenc, de általában nadrág+póló, ezen belül eléggé hangulatfüggő.

72. Kedvenc oldalak?

Elég sok fix weblap van, amit napi szinten nézek.

73. Összetartó családod van?

Ezt így azért nem mondanám.

74. Van testvéred?

Két nővérem van. Ha akarnánk, sem tudnánk letagadni egymást. Régen a középső tesóm vékonyabb volt, én meg kevésbé vékony, és folyamatosan összekevertek minket, hiába teljesen más a szemüvegünk, az öltözködésünk, a hajunk...

 

75. Hány barátod van? 

Olyan nagyon igazi barátra talán 5-6-ot tudnék mondani.

76. Elmondasz nekik mindent?

Mindent azért nem, de ha más nem, pár hetente azért leadjuk a helyzetjelentést nagy vonalakban.

77. Könnyen barátkozol? 

Inkább úgy mondanám, hogy könnyen ismerkedem, de nehezen barátkozom.

78. Van egy olyan barátod, aki külföldön lakik?
Inkább ismerősöknek mondanám már csak őket.

79. Szeretsz új emberrel megismerkedni/új barátokat találni? 

Az elmúlt időszakban egyre kevésbé.

80. Jól kijössz a tanárokkal?

Már nem vagyok sulis, de általában vagy nagyon jól kijöttem a tanárokkal vagy nagyon nem, mert mindig kiálltam az igazamért, és volt aki ezt becsülte, meg volt aki szép nagy 1-esekkel díjazta... :D

Hát ebből most túl sok újdonság szerintem nem derült ki, de ha már elkezdtem ezt a kérdéssort, nem akartam itt a vége előtt abbahagyni. :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Mondjuk szerintem ez lenne a normális alapból, de hát ugye mindenkinek más a normális, na... :D

      Törlés