2014. március 23., vasárnap

100 kérdés - 61-70

Sziasztok!

Mivel megint vasárnap van, jön az újabb 10 kérdés és válasz.

Már előre látom, nem lesz könnyű mert, kifejezett kedvenceim nincsenek, ezért próbálok olyat írni, aki/ami mostanában kedvenc, vagy régóta nagyon szeretem.

61. Kedvenc énekeseid?
Kifejezett kedvenceim nincsenek, főleg mert amúgy az együtteseket szeretem jobban, ilyen pl az Arctic Monkeys.

62. Kedvenc színészed?
Ha muszáj, de csak egyet lehet, akkor Johnny Depp.



63. Kedvenc filmed?
Elég sok van, de a legkedvencebbek a Harcosok Klubja, a Pillangó Hatás és a Kegyetlen játékok.



64. Kedvenc éttermed?
Nem vagyok nagy étterembe járós, a családdal szoktunk évente egyszer elmenni igazából, akkor Veszprémben a Fejesvölgy Étterembe szoktunk menni, már egész kis korom óta, nagyon szeretem.

65. Kedvenc dalod?
Szintén ha csak egyet lehet, akkor az, ami évek óta a csengőhangom is, a Three Bad Jacks-től a Thrill Me.


66. Kedvenc kajád?
Elég változó, mert valamire rákapok, és képes vagyok heteken keresztül minden nap azt enni... de az abszolút kedvenc a rakott krumpli SOK tojással. :]

67. Kedvenc italod?
Dr. Pepper.



68. Kedvenc meséd?
Elég sok van ebből is, és nem is igazán tudok egyet kiemelni, de a régi Nickelodeonos meséket nagyon imádtam.



69. Kedvenc zenei stílus?
Elég sokféle zenei stílust szeretek, de a szívem csücske a Rockabilly.



70. Kedvenc idézeted?
Ide nyilván valami szépet kéne, de abból túl sok van, ezért az örök kedvenc, amin mindig röhögök: "Jesus Loves You. Everyone else thinks You're an asshole" :D

Ennyi lettem volna mára, a nyereményjáték végéhez értünk, még ma éjjel/holnap reggel kikerül a nyertesek neve.

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát!

2 megjegyzés:

  1. Johnny Depp igen. :D
    A kedvenc filmek szintén igen. :) Majd összejövünk egyszer egy társassal egybekötött filmdélutánra.

    VálaszTörlés