2014. március 16., vasárnap

100 Kérdés 51-60

Sziasztok!

Hoztam az újabb adag kérdést és választ, igazából most a bőség zavarában vagyok a bejegyzésekkel is, illetve szép lassan alakulgat a blog is, a fejléc már új, a többivel pedig még lesz dolgom bőven szerintem, mire mindent megcsinálgatok, ezért szíves türelmeteket kérném, egy kis ideig tuti nem lesz a legszebb, illetve lehet, hogy pár dolog ide-oda lesz pakolgatva... :D

Na de akkor nézzük is a kérdéseket és a válaszaim.




51. Gondolkoztál már öngyilkosságon illetve öncsonkításon?
Gondolkozni szoktam ilyeneken, de mindig ugyanaz a vége, hogy egyrészt gyávaságnak tartom az esetek nagy részében, hiszen könnyebb véget vetni az egésznek, mint próbálkozni. Persze hozzáteszem, míg nem voltam olyan élethelyzetben, nem tudhatom, mit tennék. Olyan volt már rosszabb időszakban, hogy szerettem volna, ha reggel nem kelek fel, de ha valaki magába néz, szerintem az életben legalább egyszer érzett már így, ez nem feltétlenül komoly gondolat, inkább csak az elkeseredettség hozza, aztán amikor reggel felkel, akkor tisztázza, hogy okkal kelt fel.

52. Mik borítanak ki téged?
Huh, nagyon sok dolog ki tud borítani, volt már jó pár személyesebb bejegyzésben, nem szeretem pl, ha valaki folyamatosan dobol az ujjaival, vagy például ha valami elektromos kütyü elromlik, és nem tudom megjavítani, de éppen akkor kellett volna, akkor nagyon ideges tudok lenni. Na meg a büdös emberek reggel a buszon. :D

53. Számodra fontos embereket vesztettél el?
Igen.

54. Mik azok a célok, amiket 2 éven belül szeretnél elérni?
Szeretnék egy fix, normális munkahelyet, ahol jó a légkör, és megállni a saját lábamon.

55. Használtál már ki valakit? És miért?
Szándékosan biztosan nem, mert nem tudok róla.

56. Rossz embernek tartod magad?
Általában nem, persze néha elgondolkozom rajta, de azt hiszem, nem vagyok az.

57. Szüleiddel milyen viszonyban vagy?
Mikor milyen, ezt most nagyon nem taglalnám.

58. Szeretsz iskolába járni?
Jó ideje nem járok iskolába, de úgy igazán sosem szerettem, maximum a társaság miatt. :D

60. Milyen nyelveken szeretnél megtanulni?
Angolul tudok/tudtam valamennyire, de anyanyelvi szinten sosem. Talán ezt nem ártana tovább fejleszteni.

Ti miket válaszoltatok/ válaszolnátok ezekre?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

2 megjegyzés:

  1. Szerintem, van olyan élethelyzet, amiből nincs visszaút. Gyávának igazán azt tartom, aki a társaság közepén próbálja felvágni az ereit, vagy bejelenti, hogy ő márpedig nekihajt egy fának (de egy óra múlva sem megy ki a szobájából), vagy aki telefonál még előtte. Ez nem feltétlenül gyávaság, csak figyelemfelkeltés.
    Ma egy szagos néni állt velem szemben a buszon, és rájöttem, hogy ki kell fejlesztenem a bőrlégzést, mert orron keresztül émelyítő volt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, emiatt mondom én is, hogy a saját eddigi tapasztalatokból tudok csak gondolkozni ezen... :S
      Nálam amíg gimis voltam, minden reggel vagy pacsuliszagú néni, vagy valami hagymaszagú ember ült be, ez télen a 30 fokra fűtött buszon külön szexi :D

      Törlés