2014. március 9., vasárnap

100 Kérdés 41-50

Sziasztok!

Újabb tíz kérdést - és választ - hoztam a 100 kérdésből, hihetetlen, hogy ezzel el is érkeztem a kérdések feléhez. :]



41. Van párod? Ha igen, meséld el hogy jöttetek össze!
Van, de igazából már előtte is ismertük egymást, aztán így hozta a sors, most nem igazán részletezném.


42. Mi volt életed legromantikusabb pillanata?
Nem is tudom igazából, annyira sosem halmoztak el csokrokkal meg ilyenek, de soha nem is volt annyira igényem rá, jobban díjazom, ha mondjuk a másik hagy egy kis cetlit eldugva valahol, vagy egy-két kedves mondatot szól. Persze nem vágnám hozzá a virágot sem a másikhoz azért... :D

43. Szereted a sportot?
Régen utáltam még a tesiórákat is, aztán most már kb másfél éve magamtól mozgok rendszeresen, de csak itthon. Az ilyen közös mozgásértannyira nem vagyok oda, mert ilyen téren eléggé szégyellős vagyok. Nézni néha boxot nézek, de amúgy nem nagyon köznek le a sportközvetítések.


44. Írj 20 nem általános dolgot magadról!
Huhh, hát az azért elég sok, főleg, hogy volt már pár ilyen bejegyzés, azért megpróbálok egy párat összeszedni.

1. Már köztudott, de talán nem olyan általános, hogy halálosan imádom az összes kis vöröspandát, életcélom egyszer simizni egyet, de ha tehetném, tartanék egyet simán. :D (na jó, ez így leírva eléggé betegesnek tűnhet... :D )
2. Mindig úgy iszom a kávét, hogy kicsi meleg kávé, bele a cukor, és rá sok hideg tej. Általában nem is a hatása, inkább csak az íze miatt iszom.
3. Nem túl sok húst eszek meg, leginkább csak a csirkemellet, viszont megeszem a szalámit, meg viszonylag sok felvágottat. Okot ne kérdezzetek, nem tudom megmagyarázni.
4. Nem eszem meg a gombát. Sosem ettem és nem is fogom, egyszerűen irtózom tőle, hozzá sem nyúlok, és ha esetleg mirelit pizzán van gomba, akkor miután félig megsült, kiveszem és késsel/villával lepöckölöm az összes kis undormányt.
5. A másik ilyen, amit gyűlölök, az a brokkoli. Egész egyszerűen undorodom tőle.
6. Ha pedig már kés/villa, a szendvicsen kívül kb mindent késsel villával eszem, még itthon is, legyen az melegszendvics, pizza, vagy akármi.
7. Iszonyatosan élethűen tudok álmodni, általában ha álmodok, akkor reggel, amikor felkelek, teljesen a hatása alatt vagyok, mintha valóban megtörtént volna.
8. És ha már álmok, nagyon sokszor álmodok öldöklőset, hogy valaki megöl, vagy én ölök meg valakit.
9. Ha nincs kilakkozva a körmöm, szabályosan fáj, nem csak zavar, hanem tényleg érzem is. :D
10. Ez sem titok, de talán nem jellemző annyira mindenkire, hololakk függő vagyok.
11. Régen utáltam a csapvizet, mostanában pedig szinte csak azt iszom.
12. A szörpöt viszont csak szénsavasan bírom meginni.
13. De a sima szénsavas vizet magában nem szeretem.
14. Általában nem hiszik el rólam, mert elég távolságtartónak tűnök, de akiket szeretek, nagyon nagyon imádom megszeretgetni, megbabusgatni, agyonpuszilgatni.
15. Nem tudom, ez mennyire általános, vagy sem, utálom visszahallani a saját hangomat, ezért nem is beszéltem az iskolai ünnepségeken sem mikrofonba.
16. Ha nagyon nagyon ideges/mérges vagyok, néha jóval zöldebb lesz az amúgy zöldesbarna szemem.
17. Egészen pici korom óta imádom a marcipánt.
18. És a nyers tésztákat is imádom, mindig "segítettem" anyunak régen, ha valami sós vagy sajtos sütit csinált, kértem, hogy hadd szúrjam ki én a formákat, ami abból állt, hogy egyet odatettem, egyet meg a hasamba. Ennek eredménye lett, hogy egyszer kettő egész napig fetrengtem a hasfájástól. 
19. Ezt eljátszottam amúgy nyers zöldborsóval is... :D
20. Nos, ebből is látszik, hogy ennyi minden eszembe jutott, hogy folyamatosan kattog az agyam, és rengeteget tudok beszélni/írni.


45. Melyik országba jutnál el szívesen?
Írországba. Egyszer muszáj egy igazi ír pub-ba ellátogatnom... :D


46. Sorolj fel 10 jó tulajdonságod. +1et a neved kezdőbetűjével!
10? Nem lesz sok ez?! :D
1. Hűséges
2. Empatikus (na jó, nem mindig, de általában)
3. Jószívű
4. Segítőkész
5. Állatbarát
6. Pontos
7. Jó hallgatóság vagyok
8. Állítólag jól főzök
9. Szeretem a Batman-t :D
10. Az előző miatt meg humoros vagyok, mert más jó tulajdonságom nem jutott eszembe... :D
+1: Kitartó

47. Sorolj fel 10 rossz tulajdonságod. +1et a neved kezdőbetűjével!
1. Akaratos
2. Türelmetlen
3. Bizalmatlan
4. Mindig eltökölöm az időt indulás előtt (de nem kések el! :D )
5. Hajlamos vagyok túlpörgetni magam
6. Sokat idegeskedek
7. Dohányzom
8. Több nem jut eszembe, pedig biztosan van még...
+1: Káromkodok. Sajna elég sokat.

48. Mennyire jellemző rád a neved?
A jelentése: Claudius nemzetséghez tartozó, sánta. Hát nem valami magasztos, és nem is túl érdekes, mindenesetre nem tudok róla, hogy sánta lennék.


49. Hisztizel ha meglátsz egy pókot a falon?
Nem, el vagyok velük, ha nem túl nagyok, de a kaszáspókokat utálom.

50. Szoktál “bolhából elefántot csinálni?”
Próbálok nem, de azért néha megesik...

Na ez most ilyen rekordhosszú bejegyzés lett, ha valaki mégis végigolvasta, emelem virtuális kalapom! :D

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

5 megjegyzés:

  1. "mindenesetre nem tudok róla, hogy sánta lennék."

    Neeeeee :D :D

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom a marcipánt!
    No és szintén utálom visszahallgatni a hangom. Élőben más, ott nem zavar a mikrofon (egész sokat beszéltem mikrofonba régebben), no de egy videofelvétel nagyon más, mint ahogy én magam hallom a hangom...

    VálaszTörlés
  3. A kávét egyformán isszuk. :)
    Mirelitből sosem eszem gombát. Annak olyan fura íze van. A mirelit brokkoli meg pfuj!
    Amúgy helye-közel találtam egyezéseket (megint). ;P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én gombát és brokkolit sehogy, semmilyen formában, SOHA :D

      Törlés