2014. március 2., vasárnap

100 Kérdés 31-40

Sziasztok!

Újabb adag jön a 100 kérdésből, jó olvasgatást. ;]



31. Melyik álmod vált valóra?
Ha úgy vesszük, végül is fodrász lettem... Remélem még leszek is.


32. Milyen zenei műfajt szeretsz és miért?
Majdhogynem mindent meghallgatok, de a szívem csücske a rockabilly és az ahhoz közel álló műfajok.


33. Mi a márkás dolgokról a véleményed? Te is vásárló vagy, vagy beéred az olcsó dolgokkal?
Attól függ, miről van szó, van aminél megéri megfizetni a minőséget, de ha csak a márka nevét és a reklámot kell megfizetni, akkor abból inkább kimaradok.

34. Pesszimista vagy optimista vagy?
Nem tudom eldönteni, mert próbálok nagyon okosan optimista lenni, de nem mindig jön össze.


35. Mi a legnagyobb félelmed? Fejtsd ki!
Elég sok van, de talán a legnagyobb az, hogy élve temetnek el. 

36. Jelentkeznél valóság showba? Miért?
Soha. Ez engem így nem igazán vonz...



37. Említs 5 embert, aki fontos számodra, és mondd el, miért!
Azért ötnél több fontosabb van, és általában nem tudom megmondani, ki miért fontos, mármint nyilván mert szeretem, de annak nincs különösebb oka. :]

38. Tél vagy nyár?
Tavasz. :D
Tudom, nem volt ilyen kérdés, de a tél hideg, a nyár meg meleg. De ha muszáj választani, inkább tél.


39. Vallásos vagy?
Ez olyan kérdés, amin nagyon sokat tudok gondolkozni és beszélgetni róla. 8 évig katolikus iskolába jártam, és mivel sok dolog megkérdőjeleződött bennem, de sosem kaptam rá értelmes magyarázatot, illetve elég sok "szörnyű" dolgot láttam, inkább kialakult bennem egyfajta - ha nem is vallás - szemlélet.

40. Egyenes vagy göndör haj?
Általában egyenes, és alkalmakkor hullámos.

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

4 megjegyzés:

  1. A 39. kérdőjeleire kíváncsi lennék privátban. :)
    Amúgy jó válaszok lettek. Az élve eltemetés... brr... ahhoz van egy kellemetlen emlékem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor majd egyszer kifejtem :]
      Jujj, akarom tudni, mi az? :S

      Törlés
    2. Az egyik rokonom ravatalán elkezdett dörömbölni a koporsóban, és kiabálni, hogy ő még él. Azóta csak olyan temetésre vagyok hajlandó elmenni, ami urnás.
      Az a biztos. Kicsi voltam, és eléggé nagy nyomot hagyott bennem.

      Törlés