2014. február 10., hétfő

Valentin napi DIY ötletek

Sziasztok!

Nem tudom, ki hogy áll a Valentin nappal, én általában egyedül voltam pont, de amikor nem, mindig kitaláltam valami kézzel készített kis apróságot a másiknak, mert bár úgy gondolom, nem csak ezen az egy napon kell szeretni a másikat, mégis kedves dolog ilyenkor meglepni, meg persze mindenkinek jól esik néha egy kis figyelmes ajándék. Amikor pedig kézzel készítem, akkor aztán tényleg szívem lelkem beleteszem. :]

Erre a napra hoztam most pár ötletet Nektek.


Ez a kis tasak nem csak erre a napra, bármilyen alkalomra jó lehet más mintával, de ez a szívecskés kifejezettek aranyos szerintem. Leírás ITT.

Chalk-Mug

Ez a feliratozható bögre is nagyon tetszik, a leírása ITT megtalálható.


Szintén nagyon aranyos ötlet, hogy a kis bonbonok aljára ilyen szívecskés/feliratos matricát ragasszunk. INNEN.


Az elsőhöz kicsit hasonló, ám mégis teljesen más ötlet, egy kis üvegtárolót kidíszíteni, bele pedig kis "csomagokba" feliratokat elrejteni, ez lehet pl. egy séta, egy masszírozás, mozi, csak a képzelet szab határt.



Ez a kis "szeretetkönyv" is nagyon édes, szintén kis "kuponok" vannak benne, nekem ezek annyira tetszenek, és bármikor bevethető 1-1 ilyen. :] INNEN.


Na egyszer ezt tuti meg kell csinálnom, kaparós "sorsjegy",ezt már régóta nézegetem. Elkészítése ITT.


Ez a roppant egyszerű ötlet is nagyon aranyos, semmi más nem kell hozzá csak papír, festék és az ujjunk. INNEN.


És mint tudjuk, a férfi szívéhez a gyomrán keresztül vezet az út, egy kis szívecskés linzer, vagy más egyéb, szív alakú/mintájú kaja vagy édesség is tökéletes lehet. :]

(A képre kattintva a forrást érhetitek el)






Ezeken kívül, ami tényleg fél perc és nagyon apró, de édi dolog szerintem, amit már nálam is láthattatok, a sajtot szív alakú szaggatóval kiszaggatva tenni a szendvicsre.


Remélem, mindenki talált 1-2 használható tippet!
Ti hogy álltok a Valentin nappal?
Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát/reggelt!

2 megjegyzés: