2014. február 20., csütörtök

Undressed újra

Sziasztok!

Mostanában megint egyre inkább az Undressed paletta felé kacsintgatok, így múlthét pénteken is azt használtam, ezt mutatom most meg Nektek.

Sajna megint nem vagyok valami elégedett a képek minőségével, de ha minden igaz, hamarosan megoldódik ez a gond, addig kérlek Titeket, hogy nézzétek el ezt nekem.

Mivel eléggé siettem, nem volt időm a használt termékeket lefényképezni, de ha igény lesz rá, majd kiegészítem velük a bejegyzést.





Azt kell mondanom, hogy újra és újra örülök ennek a palettának, hogy anno megvettem, folyamatosan újra beleszerelmesedek. :]

Nektek hogy tetszik? Milyen színeket használtok mostanában a szemhéjatokra?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

20 megjegyzés:

  1. Amikor ránéztem a paletta színeire, nem láttam át, hogy ennyire jól kombinálhatóak a színei, és ennyi mindent ki lehet hozni belőlük, de nagyon tetszik ez is! Szép lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pont ezért imádom, mert világostól kezdve sötétig megtalálható benne vegyesen matt és csillámos is :]

      Törlés
  2. Szerintem kicsit feljebb satírozhatod a sötétebb színt, mert ha nyitva van a szemed, akkor nem nagyon látni, nálam is gyakran van ez. :) Meg szerintem az is jól állna, ha "cicásan" húznád ki a szemed:)
    Nem ide vág, de milyen gyakran fested a hajad? Mindig olyan szép színe van a képeken *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig meg pont ez volt a gond sokaknak, hogy túlságosan fent van, ha picit feljebb vittem, szóval a fene sem igazodik ki... :D
      Általában másfél-kéthavonta festem a hajamat, mert a töve nem túl feltűnő, ahogy nő le, viszont a hosszát csak kb. félévente festem be.

      Törlés
  3. Az egyik legtöbbet használt palettám! Totál multifunkciós szerintem ,mert szemöldök ,pirosító és highlighternek való szín is van benne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is elég gyakran nyúlok hozzá, akár más szemhéjpúder vagy paletta használatánál is, eléggé fogyóban is van :]

      Törlés
  4. Nagyon tetszik, nagyon jól áll neked, csak úgy ragyog a szemed ezektől a színektől. Ami különösen tetszik, hogy nagyon szépen megoldottad a satírozást és nem akartad brutál tusvonallal "elnyomni" a színeket.
    Ha pontozni kéne akkor nálam ez 10/10 smink lett. Egyszerűen nagyon egyben van az egész. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Általában vagy tusvonal, vagy színek, a kettő együtt nekem már túl sok.

      Törlés
  5. Én is a satírozást akartam kiemelni, nagyon szép, finom smink ez, tetszik, hogy nincs túllihegve, mert manapság sokan túl drámai sminket készítenek még nappalra is, sok-sok fekete körvonallal. Itt viszont ideális minden, és nagyon jól is áll Neked ez a természetesebb vonal :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Pedig nagyon sokat gondolkoztam ám, hogy kikerüljön-e.

      Törlés
  6. Gyönyörű lett, ezek a lágy színek fantasztikusan jól állnak neked, nagyon szép vagy! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon csini lett! AZ a koponyás lánc k***a jó! :D

    VálaszTörlés