2014. február 14., péntek

Pénteki Kedvencek - Easy A

Sziasztok!

Bia már elég sok filmet ajánlott, hogy nézzem meg, ezt is Ő mondta még szerintem nyár végén, viszont most jutottam el odáig, hogy meg is nézzem. Magyarul Könnyű Nőcske címen fut, előtte szerintem nem láttam még, 2010-es egyébként, és ahhoz képest, hogy viszonylag új film, nagyon tetszett, és újra is akarom majd nézni a barátommal.



A főszereplő Emma Stone, aki nekem eddig szimpatikus volt, és ezzel a filmmel még inkább azzá vált. Ő játssza Olive-ot, a gimis lányt, aki teljesen átlagos, hétköznapi, nem igazán tűnik fel a fiúknak sem. Aztán egy nap,mivel a barátnője folyamatosan piszkálja, hogy lefeküdt-e a sráccal, akiről mesélt neki, végül azt mondja igen. Ez után szívességből eljátssza, hogy lefeküdt egy sráccal, akit kiközösítenek, mert meleg. Elindul a pletyka és egyre több fiú kér segítséget Tőle, amikért fizetnek Neki, pénzzel vagy akár csak utalványokkal, kuponokkal. 


A gimi szentfazék csapata teljesen kiutálja, már a barátnője is ribinek tartja, így hát tényleg úgy is tesz, mintha az lenne.
Végül egyre több és több szívességet kérő srác jön képbe, míg az egyik komolyan le is akar feküdni Vele, nem csak hírét kelteni a dolognak.



Általában jobban szeretem a kicsit komolyabb, gondolkodós/elgondolkodtató filmeket, ez viszont nem egy tipikus tinifilm vagy vígjáték, hiszen vannak benne azért olyan dolgok, amiken érdemes elgondolkodni. Emellett pedig rengeteg poén is akad benne.

Ti láttátok már ezt a filmet? Ha igen, hogy tetszett? Ha nem, szándékotokban áll megnézni? Milyen filmeket néztetek mostanában?

Köszönöm a figyelmet, szép napot és kellemes hétvégét!

8 megjegyzés:

  1. Én már láttam a filmet és nagyon tetszett! :)
    Igen lehet rajta gondolkodni is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem jutottunk el az újra nézéséig, de jövőhéten már muszáj lesz.. :]

      Törlés
  2. Én is láttam. Nem került a kedvenceim közé, de azért nem rossz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nálam sem veri a top 10 filmet, de úgy a top 30ban már benne van azért :]

      Törlés
  3. Én is láttam már és imádtam, szerintem nagyon jópofa :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az tetszik amúgy benne, hogy nem ilyen tipikus "csajos" film, jó nyilván nem nagyszülőkkel néző, de fiúkkal is simán lehetne nézni. :]

      Törlés
  4. Nekem nagyon tetszett, jó pár éve rengetegszer megnéztem, pár hónapig kedvenc volt. :D Többnyire sokszor megnézek egy filmet, ha tetszik, de van, amit tényleg iszonyatosan sokszor néztem már meg, ez is ilyen :D Ergo: meguntam :S de azért néha még elalszom rá :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj egy időben nekem is voltak "alvós" filmjeim :DD

      Törlés