2014. február 21., péntek

Pénteki Kedvencek - 100happydays

Sziasztok!

Tombol a 100happydays-őrület, engem is beszippantott.
Régebben már írtam, hogy az egyik barátnőmmel összeszedtünk minden nap 3 jó dolgot, ami velünk történt és 3 olyat, amivel mi tettünk jót másoknak. Aztán ez idővel alább maradt, végül teljesen elmaradt.


Aztán nemrég láttam ezt a kezdeményezést, hogy minden napra örökítsünk meg 1-1 képet, ami feldobja a napunkat, és mivel amúgy is szeretem lefényképezni azt, ami feldob, örömmel neki is álltam.

Eddig sikerült is minden napra legalább egy (bár mostanában inkább több) dolgot találni, ami felvidít, szóval ha végigcsinálom, lesz egy gigabejegyzés belőle. :]

Szóval így a második héten igazán élvezem a dolgot, és remélem, később is így lesz. :]

Nektek mi a véleményetek erről?

Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét!

1 megjegyzés:

  1. Nekem kéne hozzá egy okosteló, mert nincs mivel fényképeznem, de szívesen megcsinálnám :) szerintem így sokkal jobban odafigyel az ember a kis dolgokra, amik örömet szereznek :) a mini haul-os posztomat is ez inspirálta, hogy bár milyen kis dolgok, mégis olyan örömet tudnak szerezni, írtam is, hogy tervezek is majd több ilyen posztot :) Szóval várom a Tiédet is! :)

    VálaszTörlés