2014. február 12., szerda

Örömadag

Sziasztok!


Már-már lemondtam erről a csomagocskáról, de ma végre ideért nagy örömömre. Még decemberben kerestek meg a Lovely-tól, hogy megint kapnék csomagot, természetesen nagyon örültem, és reménykedtem a Snow Dust lakkokban, de addig nem akartam megvenni őket, míg nem tudtam, mi lapul majd a csomagomban. Azóta eltelt jó idő, tegnap volt először, hogy meg sem kérdeztem már, hogy jött-e csomagom, és lám, pont akkor ért ide.


Viszont még ezek előtt megmutatom, mik értek ide ma e-bay-országból. Szeretek úgy ébredni, hogy 4 kis csomag vár rám. ;]

Csoportkép:

Halálfejes karkötő:

Élőben is pont olyan, mint a képen, teljesen jó vétel.

Szarvasfejes karkötő:

Na ez mondjuk kissé csalódás, mert a képen sokkal nagyobb hely volt a két agancs vége között, mutatom:

Ettől függetlenül persze tetszik, de nem nagyon merem feszegetni, mert félek, hogy elpattanna.

Cuki halálfejes nyaklánc:

Ez is pontosan az, ami a képen és amit vártam. Nagyon édes szerintem és totál Klaus. :]

A hajfánkot külön nem fényképeztem le, az is rendben van, szóval elég jól indult a nap, na de nézzük is a tegnapi csomagot.


Mivel duplán kaptam mindent, arra gondoltam, hogy előbb inkább ezt sorsolom ki, a szülinapos meglepit pedig majd egy másik alkalommal vetem be, hiszen tudom, hogy nagyon sokan oda vagytok ezekért a Snow Dust lakkokért, illetve a többi is elég jónak ígérkezik. 3-3 volt az előbb említett lakkból, 3-3 Blink Blink lakk, 1-1 matt fedőlakk, 2-2 spirál és 2-2 pirosító és púder is lapult a csomagban.

Hogy ugyanannyi darabszámra jöjjön ki, az egyik Blink Blink lakkom bedobtam a másik csomaghoz, amit végül 2 felé osztottam el, tehát két nyertes lesz.



A szabályokon nem áll szándékomban változtatni, a blog már feliratkozott olvasói között fogom kisorsolni, mindössze annyit kell tenni, hogy megírjátok a bejegyzés alatt hozzászólásban, hogy melyik csomagot szeretnétek, illetve még mindig szívesen venném, hogy ki mit nem szeret/szeret a blogban, miből szeretne többet, esetleg új ötleteket. A határidőt szintén tartom, március 20. (Természetesen a szülinapos (ITT) bejegyzésben hagyott jelentkezések érvényesek továbbra is, azok lesznek a lista elején.)

Köszönöm a figyelmet, szép napot és sok sikert! :]

30 megjegyzés:

  1. Jahj de jó dolgokat kaptál és vettél! :) Én nagyon szeretem a recepteket olvasgatni, és a már általad közzétettekből is kipróbáltam néhányat. Tehát szívesen venném, ha mondjuk havonta megosztanál velünk valami finomságot! :) Ja és az első csomagot szeretném nagyon megnyerni. :D

    VálaszTörlés
  2. első csomi
    szerintem is jöhetnek a receptek
    amúgy én alapból olvaslak tökre mindegy mit teszel ki :)
    nekem a karkötő nagyon bejön!!!!

    VálaszTörlés
  3. úgy látom nem csak nekem van ilyen e-bay mániám... :D a hónapban már 6 csomagot megkaptam és még 3-ra várok. :D a hajfánkon már én is gondolkoztam, viszont inkább úgy döntöttem, hogy megcsinálom magamnak, mivel sok meg hosszú is a hajam, így nekem nagyobb kell, hát 5 pár harisnyát használtam fel hozzá. :)
    a Lovely-s cuccokról pedig már megint csak azt tudom mondani, amit már elmondtam, hogy irigykedem. szeretnék értük játszani, a 2. csomi tetszik jobban. :)
    a blogodat pedig nagyon szeretem, a körmös bejegyzések a kedvenceim, meg persze a személyesek is. a recepteidtől pedig mindig megéhezem. :D

    VálaszTörlés
  4. Első csomagot szeretném!
    Szeretem a blogod a receptek engem is érdekelnek, a hónap kedvencei posztjaid és a pénteki nap kedvence az mindig jó :)
    További szép napot!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Az eredeti képen tényleg jobban néz ki a szarvas.
    én az 1. csomagot szeretném. :)
    Szeretem a körmös posztokat!

    VálaszTörlés
  6. Nem mondom, hogy kár a szarvasos karkötőért, mert jól néz ki, de a képen tényleg jobban mutatott :c
    Már az előző bejegyzésnél 'jelentkeztem', és az egyes csomagot választanám, a fehér snow dust lakk miatt *-* (Örülök, hogy végül csak megérkezett a csomagod :))

    VálaszTörlés
  7. Szia.
    Az 1-es csomagot szeretném.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  8. Én a kettes csomagot szeretném, köszi a játékot! :)

    Egyébként majd a mostani csomag tesztjeit szívesen látnám! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Köszönjük a játékot! Az 1-es csomagot választanám. Nagyon szeretem a személyes bejegyzéseket, és a sminkes képeket. Az egyik első blog volt, amit olvasni kezdtem, és minden nap megnézem, van-e újabb bejegyzés. Sokszor szívesen írnék, de kommentelni nem nagyon van időm (2 három éven aluli gyerek itthon :) ). A két szavas írások meg nem az én világom.

    VálaszTörlés
  10. Az egyes csomagot szeretném. Én úgy mindent szeretek, jöhetnek a bejegyzések, elolvasom.

    VálaszTörlés
  11. azt hiszem a 2-esért játszanék most :) az arany nagyon érdekel.

    VálaszTörlés
  12. Még jó hogy akkor érkezett meg a téli kiadás, amikor a boltokban már szinte lecsengett :)
    A második csomag nagyon szimpatikus nekem
    Már régóta olvaslak, de csak a héten tudatosult bennem, hogy nem iratkoztam fel. :) De ez is megtörtént szerencsére.
    Szeretem a körmös és a sminkes posztokat, abból mindig jöhet :)

    VálaszTörlés
  13. Szeretnék én is jelentkezni, az 1-es csomag egy hajszállal jobban tetszik! :)
    Én mindenevő vagyok a posztokat illetően, de a sminkes-körmös posztok talán a kedvenceim! A step by step posztokkal meg vagyok húzatva, azokból szívesen látnék esetleg Nálad is :) a receptek meg mindig nagyon guszták, szóval azok is jöhetnek még!
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  14. De jó dolgokat rendeltél!:) A szarvasos nyakláncnak próbáld egy kicsit széthúzni az agancsát, mert lehet út közben ferdült meg. Csak vigyázz, hogy el ne törjön!:)
    Körmös bejegyzéseket és diy-es posztokat szívesen olvasok.:)
    A második csomag jobban tetszik.:)
    Köszi a játékot!:))

    VálaszTörlés
  15. Én is szeretnék jelentkezni.
    Az 1-es csomagot szeretném. :)
    Szuper dolgokat vettél,kaptál.

    VálaszTörlés
  16. Ismét szuper dolgok!
    Az ékszerek nekem most annyira nem jönnek be, de tényleg Klausak.
    Hajfánkot készítettem én magamnak, és teljesen meg vagyok elégedve vele.
    A második csomagért jelentkeznék, bár nagyon nehéz a választás.
    Recepteket,sorozatos bejegyzéseket, körmös posztokat minnél többet! :)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon jók én is alig tudtam választani, de végül is a 2. csomagra esett a választásom.
    És nekem a körmös bejegyzések tetszenek, meg mindegyik. :)))

    VálaszTörlés
  18. Elkényeztetsz minket....... Versenybe szállok az első csomagért :D

    VálaszTörlés
  19. Én igazából minden posztodat szeretem. De ha választanom kell, akkor a recepteseket és a sminkes posztjaidat szívesen olvasom:)
    Az első csomagot szeretném:)

    VálaszTörlés
  20. Szuper ez a játék, én a második csomagért szeretnék ringbe szállni :) A körömlakk tesztjeidet kedvelem leginkább :)

    VálaszTörlés
  21. Ó, nagyon szeretném a Snow Dust lakkokat, de a többi cuccot nem használnám ki, úgyhogy nem jelentkezem :( :)

    VálaszTörlés
  22. A második csomagot szeretném. Én a körmös bejegyzések mellett a személyes jellegűeket szeretem még.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  23. Nekem is az első csomag tetszik :)
    Még mindig szívesen olvasom a blogodat (még ha kevesebbet is kommentelek úgy átlalában a blogokon, mint ezelőtt), így csak azt tudom mondani, hogy csak így tovább és gratulálok az eddigiekhez :)

    VálaszTörlés
  24. Az egyes csomagért szeretnék játszani. :) Mindig örömmel olvasom a körmös bejegyzéseket. Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  25. Én mondjuk szívesen olvasnék még diy posztokat :) az első csomagért szeretnék játszani, és nagyon szépen köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  26. Szia!:) Én a második csomagot szeretném. :) Nagyon szimpatikus az egész blogod, nekem nagyon tetszik a design-ja is! Szeretem a személyesebb bejegyzéseket is, hiszen így kicsit téged is megismerhetünk, nemcsak a tesztelt és bemutatott termékeket! :)

    VálaszTörlés
  27. Szia!
    Köszönjük a játékot!
    Az első csomagért játszanék :)

    VálaszTörlés
  28. Szia! Az első csomagot szeretném megnyerni a játékon! :) Részemről a legszívesebben a körmös dolgaidat olvasgatom, de szeretem a filmajánlóidat is!
    Kérünk még sok bejegyzést! :)))

    VálaszTörlés
  29. Az a koponyás lánc nagyon fain! :D

    VálaszTörlés
  30. Uhh, de jóó *.* Gyönyörű ékszereket rendeltél az "országból" :D A szarvasfejes karkötő nálam mindent visz! :)

    Az első csomag hihetetlenül klassz lenne, szóval én is szeretnék jelentkezni! :) Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés