2014. február 13., csütörtök

Lovely Snow Dust Nr 1 és Nr 2

Sziasztok!

Még tegnapelőtt este ki is próbáltam az új Lovely lakkok közül kettőt, méghozzá a fehér és az arany Snow Dust-ot. Mivel már olvastam, hogy a fehér fedése nem a legjobb és a margarétán is ezt tapasztaltam, úgy döntöttem, hogy a körmeimre eleve egy réteg fehér lakkra kenem a két réteg lakkot, így nekem elégnek is bizonyult, a gyűrűsujjamra pedig az arany került két rétegben az alaplakk fölé.

A fehéret nem is igazán fehérnek mondanám, apró színjátszó csillámok tömkelege van benne, amitől egészen hercegnős a végeredmény, glitter pedig nincsen benne. Nekem személy szerint nagyon tetszik, simán el tudom képzelni akár esküvői manikűrként is. Ennek is érdes a felülete, bár nem annyira, mint a másik kettőnek, és inkább félmattra szárad szerintem, mint mattra, mindenesetre nagyon tetszik.

Tegnap le is fényképeztem, viszont hiába próbáltam lemosni a csillámokat a körömágyam széléről, a fehér csillámai eléggé ragaszkodónak bizonyultak, ezért elnézéseteket kérem. Illetve vakuval egy normális kép sem sikerült, mert annyira visszaveri a lakk a vaku fényét.

Természetes fényben:

Napfényben:

Mivel a fehér nem elég erősen pigmentált, szerintem tökéletes bármilyen más színű lakk fölé egy rétegben, így nem fedi el, viszont olyan színű "homok lakkunk" lehet, amilyet csak akarunk.

Melyik a kedvenc Snow Dust lakkotok?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

19 megjegyzés:

  1. Nekem csak a fehér van meg, és már alapból kék lakk fölé kentem fel. Annyira gyönyörűen mutatnak együtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mondjuk nem is bánom, hogy nem erős annyira a fehér fedése, mert így bármire kenni lehet. :]

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Én nem bírnám így határozottan eldönteni :D

      Törlés
  3. Ebbe a fehérbe most beleszerettem! *.*

    VálaszTörlés
  4. A fehér lenne, ha meg tudtam volna venni, de már egy darab sem volt belőle. :D Nagyon szép, jól áll neked felkenve. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó :(
      én mostanában ugye hogy nem járok dolgozni, nem nagyon megyek drogéria közelébe sem, szóval ebben le vagyok maradva, hogy nálunk vannak-e még :S
      Bár gyanítom, hogy lesz még leakciózva valamikor, mindig előkerülnek nálunk olyanok, amik már nincsenek is elvileg... :D

      Törlés
  5. Nekem mindhárom a kedvencem! :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek a Snow Dust lakkok. Nekem a fehér tetszik a legjobban, de sajnos egyet sem sikerült beszereznem.
    Egyébként követlek Bloglovinon, ha van kedved kövess Te is!
    https://www.bloglovin.com/blog/11515765

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ilyen annyira bosszantó, én mivel tudtam a csomagról, és csak reméltem, hogy benne lesznek, nem mertem megvenni őket, de a végére már kissé megijedtem, hogy nem lesznek meg. (Jó, túléltem volna, de olyan szépek :P)

      Törlés
  7. Olyan szép az összes! Végre meglett mind a három nekem is. :3

    VálaszTörlés