2014. február 25., kedd

Lovely Blink Blink sötétlila alapon

Sziasztok!

Tegnapra megérett, hogy kipróbáljam a másik Blink Blink fedőlakkot is, ami a Nr 6-os. A Rimmel - I Love Lasting Finish 193 - Black Cherries lakkra kentem fel egy rétegben.

Amúgy az Avon Opal fedőlakkjára emlékeztetett, csak ez nem kékes, hanem narancsos színű inkább.

Maga az alap pedig nem teljesen átlátszó, apró irizáló csillámok vannak benne.

Sajna erre is igaz, ami a társára, hogy elég lassan akar száradni, jóval a felkenés után ugyanaz történt, picit benyomódott a mutatóujjamon. Már azt hittem, kopogósra száradt, de inkább "gumis" volt még csak.

Na de nézzük a végeredményt:

Természetes fényben:


Vakuval:

Összességében nem rossz, de gondolkozom rajta, hogy kenek rá még egy réteget és egy réteg matt fedőlakkot, mit gondoltok?

Köszönöm a figyelmet, jó éjszakát!

4 megjegyzés:

  1. Hm, tényleg nem rossz, de szerintem is elkél még egy réteg rá. Viszont akkor sose szárad meg. Kár pedig szeretem az ilyen jellegű lakkokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pont ezen gondolkodtam, hogy ha még egy réteg rámegy, mikorra szárad meg?! :S

      Törlés