2014. február 24., hétfő

Lovely Blink Blink Nr 08 - Barna alapon

Sziasztok!

A hétvégén kipróbáltam a Lovely Blink Blink Nr 08-as fedőlakkot az Astor Taupe lakkon. Majd erre a szintén Lovely matt fedőlakk jött, nekem tetszik a végeredmény, de mivel elég tömör a BB lakk, lassan szárad, így sikerült is már aznap este belenyúlni, pedig már megszáradt. :S

Szűrt fénynél:

Napfénynél:

Vakuval:

Annyira nem vagyok oda a csillámos fedőlakkokért, de matt lakkal lekenve egész megszerettem őket, így biztosan fogom még használni mostanában ezt a lakkot.
Nektek hogy tetszik? Milyen alapokon látnátok még?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

13 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, hogy matt, de mégis csilog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is ezért szeretem a csillámos/glitteres + matt kombót :]

      Törlés
  2. Én egy üde, tavaszi színen nézném meg! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép azzal a matt fedőréteggel!:)

    VálaszTörlés
  4. Ez a manikűr eszméletlenül illik Hozzád, imádom!

    VálaszTörlés
  5. ez valami eszméletlenül gyönyörű! :)
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés
  6. ÍGy matton nagyon izgalmas. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez is olyan lakk lesz, amire mindig rákenem a matt fedőlakkot... :]

      Törlés