2014. február 1., szombat

Lila mix

Sziasztok!

A bőség zavarában azt sem tudtam, mi jöjjön az új lakkokból, ezért úgy döntöttem, mindet kipróbálom egyszerre, ennek végeredményét láthatjátok most.

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt lakkok:

A lila Astor valami meseszép, de sajna 3 réteg kellett, ahogyan a Colorama lakkból is, utóbbit szerintem kipróbálom majd sötétebb alappal. A hüvelykujjamon pedig előbbire kentem a glitteres párját, nem túl feltűnő, én inkább csillámnak mondanám, de szép a végeredmény, ezt is ki fogom próbálni szerintem több lakkon is.

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a lila lakkokat?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Egyenesen imádom a lila lakkokat, mindenért bolondulok, ami lila :D Nekem egyébként innen mindegyik lakk tetszik, és jól harmonizálnak egymással annak ellenére, hogy ilyen sokfélét láthatunk most rajtad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, mert eleinte azért kicsit tartottam tőle, hogy túl sok lesz :D

      Törlés