2014. február 22., szombat

Januári szépségboxom

Sziasztok!

A szepsegbolt.hu jóvoltából kaptam egy januári szépségboxomat, ezt mutatom most meg Nektek, hogy mik lapultak benne.

Nagyjából tudni lehetett, hogy mik lesznek, ez alapján választottam a januárit, és nagyon drukkoltam, hogy pont az a két termék kapjon benne helyet, ami miatt ezt kértem, és szerencsére így lett. :]

Annak külön örülök, hogy ilyen dobozkában van, még az is lehet, hogy pár ilyenből esetleg még újabb lak(k)helyet (haha :D) kapnak majd a lakkjaim.


Tartalom:


- Deborah narancsbőr elleni hab (200ml):

- Olay Anti-Wrinkle nappali arckrém 25 év felettieknek (50ml):

- Greenland Milky testradír - Kókusztej & Lime (200ml)

- Herbária Bánfi Haj- és Szépségvitamin (30db):

- Max Factor Whipped Creme és Face Finity 3 in 1 minták:

- Acqua Colonia Lemon &Ginger kölni minta (1,6ml)

- A termékek leírása:

Amit szerettem volna, hogy a csomagba kerüljön, a narancsbőr elleni hab és a testradírból, hogy kókuszos lime-os legyen. Mindkettővel mákom lett, remélem, be is válnak majd, a szépségkapszulának örülök, mert úgyis lassan elfogy  dm-es vitaminom. Szóval összességében nagyon örültem a csomagnak. :]

Természetesen lesz belőlük teszt is. Ti ismeritek valamelyik terméket? Ha igen, mi a véleményetek róla/róluk?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

2 megjegyzés:

  1. deborah itt nálunk van.
    jó kis cucc :) várom a tesztet róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ezelőtt még nem próbáltam, de nagy reményeket fűztem hozzá, szóval legyen is jó :P

      Törlés