2014. február 19., szerda

Gabriella Salvete - 04 - Mistero Grey - TESZT

Sziasztok!

Pár nap kihagyás után visszatértem, méghozzá az egyik kedvenc homok hatású lakkom tesztjével. ITT láthattátok már a körmömön, azóta is előszeretettel használom.




Csomagolás: Szögletes üvegben van, amit személy szerint én jobban szeretek a tárolás miatt már, az elején csak egy felirat van, amitől nekem kicsit olyan minőségi érzetet az az egész megjelenés.



A hátulján a szokásos információk, a vonalkód és a szín neve látszik, ezek egy átlátszó matricán kaptak helyet, ez szerintem szintén nem a zavaró kategória.



A szokásos fájó pont az óriási fehér matrica, amit ennél a lakknál le sem sikerült szednem, ez kicsit ront azért az összhatáson, persze nem a csomagolás a lényeg, hanem a tartalom, de nyilván jobban esne egy "csupasz" üvegre ránézni.

Ecset: Az ecsete hagyományos, egyenes, nem is túl vékony és nem is túl vastag, könnyű használni.



Nyak: Teljesen rendben van, tökéletes ehhez a vastagságú ecsethez szerintem.


Állag: Mint az összes eddigi, általam próbált homok lakk, ez is eléggé sűrű állagú, a csillámok miatt pedig még inkább sűrűnek érződik.

Száradás: Ebben is egyezik az eddigi sand lakkjaimra, bár nagyon sűrűek, pillanatok alatt megszárad.

Szín, pigmentáltság: Egy rétegben is majdnem teljesen fed, de én azért ebből is mindig felkenem a második réteget is. A színe valami iszonyatosan gyönyörű középszürke, ezüst kisebb-nagyobb csillámokkal. 


Tartósság: Ez is tipikus sand lakkos tulajdonság, hogy nagyon tartós, szinte alig lehet lerobbantani a körmömről, 4 nap után vettem észre némi körömvégi kopást, azt hiszem, ez teljesen jó.

Tartalom: 11 ml

Ár: 1790 Ft, ami azért nem mondható túl olcsónak, viszont szerintem elég sok is, illetve aki nem sajnál egy jó lakkra pénzt kiadni (pl CG lakkok), annak ezért is megéri

Beszerezhetőség: Az iparfumera.hu-n lehet megvásárolni, IDE kattintva. Azért azt elmondanám, hogy az összes szín mesés a kínálatból, kb 2 órámba telt, míg végül eldöntöttem, melyik legyen az első ilyen lakkom.

Összességében, bár régebben az olcsóbb lakkok felé hajlottam, mostanában azért érzékelem már én is, hogy bizony egy jó lakkért megéri kicsit többet kiadni. Szóval még pár ilyen lakkal mindenképpen szeretnék gazdagodni idővel.

Nektek hogy tetszik? Van szürke homok lakkotok? Ismertétek ezelőtt a Gabriella Salvete márkát?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

20 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lakk O.O Mondjuk tényleg kicsit drága, mert vannak olcsóbb, jó minőségű homok lakkok is, de attól még ezt is nagyon szépnek tartom, és ha most lenne rá pénzem meg is rendelném :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mostanában kezdtem a drágább (nem drága, csak nem is a legolcsóbb) lakkok felé kacsintgatni, azért sokszor tényleg eléggé érződik a minőségbeli különbség. :]

      Törlés
  2. ez hasonlít az essence homok hatású lakkjához, ami nálam a blogsalen most megtalálható :)

    http://laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu/2014/02/blogsale-i.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát azért szerintem elég különböző a kettő :]

      Törlés
  3. Nagyon szép, és jól is áll Neked :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, nem ismertem eddig ezt a márkát. :) A szögletes üvegeket én is jobban kedvelem, könnyebb tárolni mint a kerek alakúakat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nálam annyira nem volt kérdés az üveg alakja, de azért így, hogy nem férnek el az eddigi helyükön, nem a legpraktikusabb mondjuk egy gömbölyű üveg :S

      Törlés
  5. Imádom az ezüstös lakkokat, ez is nagyon szép :)

    VálaszTörlés