2014. február 3., hétfő

Egy kis gyakorlás....

Sziasztok!

Nem igazán tudtam normális címet kitalálni ennek a bejegyzésnek, így maradt ez. Hétvégén ismét több időm volt, mint szerettem volna, és ha már ideért a két új ecsetem, gondoltam fel kéne avatni.

Elég sok mindent használtam hozzá, fehér, bronz, barna és fekete szemceruzát, ezekre kerültek a szemhéjpúderek.
Nem vagyok vele teljesen elégedett azért, illetve szerintem így első körben a bal szememen nem is lett pont ilyen, ezért most csak a jobbról hoztam képeket.

Tudom, hogy bőven van még hová fejlődni, de megköszönöm az építő jellegű kritikát, illetve a jó tanácsokat, ha valaki ad.

Na és akkor mutatom is.

Természetes fényben:


Vakuval:


Egyébként a C'mon Chameleon-t is használtam, de én már megint teljesen más színt láttam, mint egész eddig. Élőben és képen is, szóval tényleg kaméleon ez a szemhéjpúder... :D

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Szerintem jó lett, bár mivel rejtettebb a szemhéjad, a mélyítő vonalba én nem tettem volna csak a külső V-be. :D Az is eléggé mélyíti a szeme. :3 Csak így tovább ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, mert eddig pont azt mondta mindenki, hogy szerencsés vagyok, hogy nem rejtett... :D

      Törlés
  2. Tetszik. :) Ügyes vagy és tényleg sokat fejlődtél. Viviennel én annyiban értek egyet, hogy a sötét egy kicsit sok, ha jobban elsatíroztad volna, akkor tökéletes lenne.
    Nem tudom, milyen ecsettel dolgozol, de pl. az ELF satírozóecsete erre szuper. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Ennél a Sigma-t használtam.

      Törlés
  3. Nagyon tetszik, én is sokat gyakorolom mostanában a satírozást, persze csak ha időm engedi... Van egy-két szuper satírozóecset-tippem, szerintem majd nemsokára újabb bejegyzés érkezik a régiek mellé :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is most, hogy több az időm, gyakorolgatok, csak persze az idő nem mindig engedi a normális fényképek készülését... :D

      Törlés
  4. Szép, és szerintem nyugodtan mehet a sötét a mélyítővonalba is csak jól össze/el kell satírozni a széleket. :) Nem tudom hogyan sminkelsz, de az is segíthet, ha egy adott színnek, ami a mélyítővonalba kerül, több árnyalatával is satírozol. Én néha 3-4 szemhéjpúdert is használok csak satírozáshoz. Az ecsetekről mi a véleményed? Beváltak? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, rajta vagyok a satírozás témán :]
      Eddig nagyon szimpatikusak, pedig mivel elég olcsó árban vannak, nem vártam tőlük túl sokat, remélem, hosszútávon is jók lesznek :]

      Törlés