2014. február 5., szerda

Decemberben és januárban elfogyott

Sziasztok!

Múlt hónapban nem volt ilyen bejegyzés, mert nem fogyott el túl sok dolog, ezért kivártam vele a január végét.


- Essence 24/7 alaplakk: Még mindig ez a kedvenc alaplakkom, az alján még maradt egy pici, de míg "kanalazni" tudtam, használtam. Természetesen meg is vettem újra.

- Helia-D narancsbőr elleni karcsúsító gél: Mostanában 1700 Ft-ért láttam a drogériák polcain, eurós boltban viszont 1200 Ft. Ez már a sokadik ebből, mivel a másikaz mostanában nem sikerült beszerezni, maradok ennél, már az utánpótlást használom.


- Paris szempillaspirál: Még nagyon régen volt egy ilyen spirálom, a Vianniban vettem, és eléggé szerettem is, hétköznapokra tökéletes volt, így amikor újra rátaláltam, meg is vettem. Szeretem, de mivel elég sok spirált nyertem is és kaptam is, egyelőre nem veszem újra.


- Lovely Spectacular Me szempillaspirál: Ezt a spirált is nagyon megszerettem, és majd egyszer, ha elfogy ez a sok sok spirál, újra is szeretném vásárolni.


Dermacol Enja - Push-Up Bust Firming Cream: Nagyon szerettem ezt a krémet, de Esztitől kaptam egy Sunfleur krémet, így most azt használom, de szándékomban áll majd utána visszatérni ehhez.


- Rexona Maximum Protect dezodor: Újra is vásároltam, évek óta a legjobb dezodor számomra.


- Fruisse Cocoa Butter& Coconut tusfürdő: Szintén eurósboltos kincs, 290 Ft, és valami isteni az illata. Persze, hogy vettem még. :]


- Balea Energie  tusfürdő: Nem az első flakon volt ez ebből a tusiból, nagyon szeretem az illatát, mostanában az előbbi mellett  leginkább Balea tusfürdőket használok, felváltva hol ezt hol azt a fajtát veszem belőle.


- Balea sampon füge- és gyöngy kivonattal: Pont vasárnap írtam róla, múlt hétfőn vettem újra, nem is áll szándékomban lecserélni.

- Signal White System Naturals fogkrém: Elég sokáig a zöld Signal Deep Fresh fogkrémet használtam, aztán azt nem lehetett kapni, így kipróbáltam ezt, és mivel ez is bevált, újra ezt vettem meg, illetve azóta még egyet vettem belőle.

- Vichy és SnakeActive krémminták: Még mindig maradt csomó krémmintám, ezekez a Garnier Exfobrusher használata után szoktam használni.

Ennyi lett volna, ami mostanában elfogyott, ti miket használtatok el mostanában? Szeretitek valamelyik terméket ezek közül?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

4 megjegyzés:

  1. Még egyik terméket sem próbáltam. :D
    Sajnos én nem vagyok ilyen ügyes az elfogyott termékek gyűjtögetésében. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én általában vagy a beváltakat veszem újra, vagy mellé még valamit, és akkor felváltva használom el legrosszabb esetben is :]

      Törlés
  2. Elírtad az Essencet, majd javítsd! :) Egyébként az a kedvenc alaplakkom nekem is, újra megvásároltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj tényleg, köszönöm, hogy szóltál :]

      Törlés