2014. február 4., kedd

Barna virágos körmök

Sziasztok!

Ezt a barna lakkot Eszti passzolta le nekem, mert mondtam, hogy milyen szép színe van, Ő meg mondta, hogy Neki nem áll jól, vigyem akkor. Nekem felkenve is nagyon tetszik, nem túl sötét, de nem is világos, és gondoltam jól mutatna hozzá a Moyra 252-es holo lakkja, ezzel csináltam rá a mintát is nyomdával, illetve a kisujjamra került 2-2 arany szegecs.

Természetes fényben:

Vakuval:

Kivételesen egész elégedett vagyok a nyomdázással, és egészen tetszik is a végeredmény. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a barna körömlakkokat?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

16 megjegyzés:

  1. nekem is tetszik az egész
    de legjobban a gyűrűsujjad :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép barna...valamiért nekem jelenleg a barna a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen amennyire nem szerettem, mostanában én is úgy megszerettem :]

      Törlés
  3. irigylem a nyomdázási tudásotokat:)

    nekem nem megy.. valószínű azért mert egyik lakkom se jó nyomdázáshoz.. vagy ha mégis, akkor baromi béna vagyok :)

    ügyi vagy Klau :))

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Bár azért nem vagyok még annyira elégedett, főleg azért, mert nem mindig sikerül eltalálnom a minta helyét :D

      Törlés
  4. Nagyon tetszik a végeredmény, szuper ez a holo lakk. :)

    VálaszTörlés
  5. Ez igazán nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Na akkor ezt most erős dicséretnek veszem ;]

      Törlés