2014. február 2., vasárnap

Balea Seidenglanz Selyemfényű Sampon És Balzsam Füge- és Gyöngy Kivonattal - TESZT

Sziasztok!

Már nagyon nagyon régóta akarok írni erről a samponról és balzsamról, most végre eljött ennek is az ideje. Már elég hosszú ideje használom ezt a sampont, ezzel le is lőttem a poént, hogy megszerettem. Előtte a mangós sampont és balzsamot használtam (teszt ITT), aztán Bettinél megszaglásztam ezt, végül annyira bejött az illata, hogy gondoltam, egy esélyt adok neki. 

A csomagolásra és ilyenekre nem nagyon térnék ki, mert minden passzol, amit a mangósnál leírtam, csak ez fehér-lila és füge és gyöngy van az elején.



Ennek is a hátulján van a leírás, fénytelen, tartás nélküli hajra való.



A sampon állaga számomra tökéletes, nem túl híg és nem is túlságosan sűrű, pont jó. A balzsam részemről elég sűrű, de nem vészes, csak a vége felé kinyomni nehéz.

Mint írtam az elején is, az illata miatt adtam neki egy esélyt, isteni finom füge illata van, egyszer még a volt munkahelyemen 2 nappal mosás után kivasaltam a hajam, és a kolléganőm vendége megkérdezte, mi ez a jó illat, mire rájöttünk, hogy erre gondol. Elég tartós is az illat, bár én mást nem szoktam a hajamra használni a sampon+balzsam kombón kívül.

Az ára, ha jól emlékszem, 450 Ft, ha tévednék, javítsatok ki!

300 ml-t tartalmaz, és nem kell sok sem a samponból, sem a balzsamból. Én úgy szoktam használni, hogy egy hajmosásnál 2× mosom át samponnal a hajam, és csak a végét balzsamozom, emiatt általában úgy jön ki, hogy 2 flakon sampon fogy el, mire egy flakon balzsam elfogy. Viszont így is, hogy ilyen hosszú a hajam, kb másfél hónap, mire egy sampon elfogy.

És akkor a lényeg.. A vörös haj hátránya, hogy festés után kb 2 héttel már kezdi kicsit elveszíteni a fényességét, ezen remekül segít ez a sampon és balzsam, azt vettem észre, hogy mióta ezt használom, tényleg mindig fényes a hajam, és többen is meg szokták dicsérni. A tartásnélküliségre úgy nagyon sosem volt panaszom, mert aznap és másnap még szép szokott lenni a hajam, utána pedig úgyis lehúzza a súlya, viszont tény, hogy nem lapítja le, nem nehezíti el a hajat. (Ha jól ki van mosva.)

Mivel bevált, erre cseréltem a mangósat, természetesen ez is szilikonmentes, akárcsak az előbb említett társa.

Én nagyon meg vagyok elégedve velük, nem tervezem mostanában lecserélni őket. Érdemes amúgy akciósan, 350 Ft-os áron lecsapni rájuk.

Ti milyen sampont/balzsamot használtok?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

16 megjegyzés:

  1. Pont ezt nézegettem tegnap, de nem mertem megvenni, mert semmilyen véleményt nem olvastam még róla addig :)

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon szerettem, a hajpakolása is megvolt. Szép fényes lett tőle a hajam. Most épp a magnósat fogyasztom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A magnós is biztos jó, csak a mangósat ismerem :D Bocsi, magas laszti volt ;]

      Törlés
    2. ... hülye android, meg az automata szó javítása. :-D
      De értsd úgy, ahogy gondoltam :-D

      Törlés
    3. Úgy értettem, de nem hagyhattam ki :P

      Törlés
  3. Én a Coffeines családod használom és imádom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azzal is szemeztem, de végül ez annyira bejött, hogy maradtam ennél. :]

      Törlés
  4. a sampont én is használtam már, nagyon szerettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam eddig a kedvenc a Balea-k közül :]

      Törlés
  5. Nekem a Balea samponokkal csak rossz tapasztalatom van. :-/ Én Garnier-t használok, azt nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
  6. Ha elfogy a mostani koffenis Balea kombóm, akkor lehet kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem megéri, a koffeinest még sosem próbáltam, amíg ezt szereti a hajam, nem akarom leváltani, bár lassan esedékes lesz, mert egy idő után "megunja" a hajam a samponokat.

      Törlés
  7. Én is az illata miatt vettem meg,viszont sok változást nem vettem észre,pedig elhasználtam 1 sampont és 1 balzsamot is :/ Nekem is vörös hajam van,és elég nehéz,hogy ne kopjon ki hamar a színe + most nyár is van,a nap is szívja rendesen. 1 hónapja voltam a white hairbe,na mondom adjunk egy esélyt ennek a kevin murphy festéknek,tényleg igaz e,hogy nem kopik ..na ugyebár 1 hónapja voltam,és olyan,mintha pár napja festették volna be,elég jól nyomják ebben a szalonban, kifejezetten ajánlanám azoknak,akik tartós,élénk hajszínt akarnak min. 1-2 hónapig :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk ez szerintem festéknél nem pont márkafüggő, inkább árnyalaton múlik sokszor, a sampon meg hacsak nem kifejezetten olyan cucc van benne, a színt nem nagyon kezdi ki.

      Törlés