2014. február 11., kedd

Akciók a MyBeautyTools.hu-n

Sziasztok!

mybeautytools.hu-n futó remek akciókra szeretném felhívni a figyelmeteket.

Nekem eddig nem volt szerencsém az NYX márkához, a mostani akcióban 2 szemhéjpúder mellé ajándékba kapunk egy szemhéjpúder alapozót, ami szerintem elég jól hangzik.


Szintén a márkánál maradva, a Doll Eye és a Fly With Me szempillaspirál valamint a különleges The Curve tus is 40%-os kedvezménnyel vásárolható meg. Ez szerintem remek lehetőség, mert aki esetleg sokallja az árakat, de szeretné kipróbálni, az most majdnem feleannyiért teheti meg ezt.


Ezek mellett pedig megérkezett egy nagy újdonság is, a BaByliss PRO BP2665E hajgöndörítő, ami az első olyan automata eszköz, ami magától végzi el a haj göndörítését. Nekünk csupán bele kell helyezni a hajat, és elindítani. A linkre kattintva látható a részletes leírása, illetve a használata is videó formájában, érdemes meglesni szerintem, nekem nagyon tetszik.


Ismeritek az NYX márkát? Ha igen, mi a véleményetek róla?
Hogy tetszett a videó? Szeretitek a hullámos hajat vagy inkább az egyenes mellett szoktatok dönteni inkább? Aki hullámosítja, milyen módszer mellett szokott dönteni?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

6 megjegyzés:

  1. Én egyszer nyertem egy NYX Soho Glam palettát és egyszerűen IMÁDOM!!! :)
    Mindenem odaadnám, ha egy kicsit göndör lehetne a hajam, de az én loboncom kidob magából mindent! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mákos :]
      Akkor gondolom elég erős szálú a hajad, hajvasalóval nem szoktad próbálni?

      Törlés
  2. szuper kis cuccok ezek
    babyliss nagy kedvencem ez a gömdörítő is bejön nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát hallod, én néztem a videót és teljesen el voltam varázsolva, nem is láttam ilyet még :D

      Törlés
  3. Annyira tetszik az a hajgöndörítő! :D Csak eléggé drága meg hát van is hajvasalóm vagy 6 különböző fejjel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, az ára elég húzós, de annyira kipróbálnám amúgy :D

      Törlés