2014. február 8., szombat

2 év

Sziasztok!

Tudtam, hogy 2 éve február 6-án került ki a legelső bejegyzés a blogra, de mivel nem voltam itthon a héten, és nem nagyon nézegettem, mikor hányadika van, csak tegnap este esett le, hogy már be is töltötte a blog a 2. évet.


Nem igazán akarok most itt ömlengeni, hiszen Ti is tudjátok, hogy nagyon szeretem írni a blogot (meg persze másokat olvasni), és 1-2 napnál több nem szokott kimaradni bejegyzések szempontjából.

Nagy szavakkal sem áll szándékomban dobálózni, de azt hiszem, amióta indult a blog, nagyon sokat fejlődtem sminkelésben és lakkozásban is (és még remélem sokszor ennyit fogok is...), és jóval tudatosabban vásárolok. Persze rengeteg lakkot és sminkcuccot kaptam/vettem, de azért közel sem érzem betegesnek, a kencéket pedig elég jó arányban használom el.


És akkor nézzünk egy kis statisztikát...


Több, mint 300 000 oldalmegjelenítés volt összesen, amiről álmodni sem mertem volna, nem beszélve róla, hogy 377 rendszeres olvasó van a blogon, 176 a blog facebook oldalán, és 245 bloglovinon.

Összesen 1127 (ez az 1128.) bejegyzés született, ami elég sok, de azért remélem, nem bánjátok, hogy ennyi lett.

Mostanában már érlelődött, mostanra pedig megérett az érzés, hogy kicsit újítgatni, csinosítgatni szeretném majd a blog felületét, szóval lehet, hogy átmenetileg lesznek kisebb hibák, de majd igyekszem. :]

A pénteki kedvenceket szeretném megtartani továbbra is (tegnap sajna nem volt rá időm), illetve arra gondoltam, hogy vasárnaponként maradnának a személyesebb jellegű bejegyzések, illetve szeretném behozni a terméktesztes lemaradásokat is. Próbálom minél jobban kiismerni/kihasználni a fényképezőgépet, bár mostanában túl sok természetes fény sajna nincsen, így nem mindig sikerülnek élethűen a sminkes fényképek, de próbálok ezekre is több időt fordítani. Mint már mondtam, elég sok tesztes bejegyzés anyaga megvan már, de szeretnék majd valami más vízjelet is kitalálni az új bejegyzésekhez, így ez is motivál majd remélhetőleg, hogy minél előbb elfogyjanak a már kész képek.

Szeretném megköszönni mindenkinek, aki olvassa a bejegyzéseket, ha még esetleg hozzászólást is hagy, azért pláne köszönet. :]
Külön nyereményjátékot most nem áll szándékomban indítani, egy kicsi meglepivel szeretnék majd valakinek kedveskedni a már feliratkozott olvasók között.
Mindössze annyit kell tennetek, hogy hagytok egy megjegyzést ez alatt a bejegyzés alatt. Ez lehet bármi, de nagyon hálás lennék, ha megosztanátok velem, milyen jellegű bejegyzéseket szeretnétek/nem szeretnétek a blogon, illetve mit szerettek/nem szerettek. A jelentkezés határideje a névnapom lesz, vagyis március 20.

Szóval köszönöm, hogy velem vagytok, szép estét és kellemes hétvégét kívánok mindenkinek!


És végül az elérhetőségeim egy csokorban (a szövegre kattintva megjelenik a link):
- e-mail: orban.klaudia@gmail.com

21 megjegyzés:

  1. Boldog blogszülinapot!
    Nem is tudom, miért gondolom, hogy régebb óta írod már a blogot.
    Jó olyan ember blogját olvasni, akit személyesen is ismerek, szeretem a körmös, sminkes és tesztes bejegyzéseket (szóval kb mindent :-D

    VálaszTörlés
  2. Boldog boldog blogszülinapot! Talán a sminkes bejegyzések a kedvenceim (természetesen kizárólag a mosolygós képek :D), de a teszteket is nagyon szeretem - talán azért, mert én is hasonló termékeket szoktam vásárolni :3 A havi összefoglalókat is bírom, pláne, hogy mindig van benne nyereményed.. :D
    Szóval még sok-sok évet kívánok neked/a blognak!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, még sok blogszülinapot! :)
    A zene ajánlós, receptes bejegyzéseket mostanában hiányolom,pedig a sorozatok mellett azokat is nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszületésnapot! <3

    VálaszTörlés
  5. Boldog blogszülinapot, és még sok-sok blogolással teli évet kívánok.
    Igazság szerint, „mit nem szeretek” dolgokat nem tudok felsorolni, következésképpen, az összes témád tetszik. :)

    VálaszTörlés
  6. Boldog blogszülinapot! És csak így tovább! :)
    Szeretem a blogodat, a havi kedvences bejegyzéseket, a körmös posztokat, a sminkeket.A sorozatok és zene ajánlós bejegyzések a kedvenceim, szóval azokból kérek minnél többet!
    Jó?
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon boldog blogszülinapot :-), és még sokszor ennyit kìvànok!

    VálaszTörlés
  8. Boldog Blog Születésnapot! :)
    Nagyon jók a bejegyzéseide,kivánok mégtöbb feliratkozot,és oldalmegjelenitést! :)

    VálaszTörlés
  9. Boldog blogszülinapot. :)))

    VálaszTörlés
  10. Boldog Blogszülinapot!
    Emlékszem, még Verus blogjával egy időben találtam rád, és eleinte ne iratkoztam fel, mert nagyon zavart, hogy bordós betűtípust használsz. Aztán persze láttam kint más blogokon egy-egy bejegyzést, aminek a címe érdekesnek tűnt, így rákattintottam. És persze ily módon folyamatosan visszatérő olvasód lettem. Mostanra már fel is iratkoztam bloglovinon is, és megszoktam ezt az egyedi kinézetet is, és szívesen jövök olvasgatni nálad. Szóval csak így tovább:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ide kipótolom, hogy ha én nyernék, a második csomagot szeretném megnyerni, és a sand lakkot belőle fel is ajánlanám szívesen a másik csomag nyertesének, mert az már megvan, viszont a többi cumó nagyon bejön:)

      Törlés
  11. Boldog Blogszülinapot!!!
    Remélem még kétszer ennyi ideig fog működni a blogod. :)))

    VálaszTörlés
  12. Boldog blogszülinapot! :) A körömmargarétás bejegyzések a kedvenceim, amikor telepakolsz egy körömmargarétát szebbnél szebb lakkozásokkal :)

    VálaszTörlés
  13. Boldog Blogszülinapot!
    Nagyon szuper ,hogy már ennyi ideje blogolsz és ,hogy nyomon követhetjük a fejlődésedet szépségápolás témában. :)
    Szeretem a sminkes,terméktesztes ,DIY bejegyzéseidet talán a pénteki kedvenceidet nem szoktam elolvasni mindig ,de egyébként mindet szeretek a blogon. :)
    További sok sikert és sok évet kívánok!
    Judit

    VálaszTörlés
  14. Boldog blogszülinapot! Hihetetlen, hogy 2 éve írsz, és 1.5 éve olvaslak.. :O Eddig még nem bántam meg!

    VálaszTörlés