2014. február 23., vasárnap

100 kérdés 21-30

Sziasztok!

Elérkeztünk a 100 kérdés 3. részéhez, bele is vágok. :]


21. Van olyan dolog, amit megbántál? Ha igen, miért, ha nincs, miért?
Talán az, hogy dohányzom, ezen kívül eddig nem nagyon bántam meg dolgokat.


22. Humán vagy reál beállítottságú vagy?
Is-is, de inkább humán, ha muszáj választani.

23. Jártál zeneiskolába? Milyen hangszeren szeretnél játszani?
Nem jártam, bár akkor nem is akartam. Viszont mindig érdekelt a gitározás és a dobolás, de szerintem egyikhez sem lenne elég kitartásom.



24. Mi az a tíz dolog, amit mindennap megteszel az alapdolgokon kívül?
Hát, ha minden nap megteszem, az már alapdolog, nem? :] 

25. Hol tartanád álmaid esküvőjét? Hova szeretnél nászútra menni?
Mivel elég messze van még, nem nagyon szoktam ezen gondolkozni. Bár szerintem a hova nem olyan fontos, mint a kivel.

26. Ha 1 napig azt tehetnéd, amit akarnál/szeretnél, mi lenne az?
Egész álló nap vörös pandákat simogatnék. De komolyan! :D


27. Kinek a bőrébe bújnál szívesen? (híresség)
Sok olyan van, akinek a lenyúzott bőrébe hahaha. :D Komolyra fordítva, nincs olyan, aki inkább lennék, úgysem bírnám..

28. Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
Ez köztudott. Fodrász.


29. Mi a véleményed a drogokról?
Sosem értettem, mért nyúlnak utána az emberek, ettől függetlenül nem ítélkezek felettük, csak szimplán nem értem.


30. Mit gondolsz a bántalmazásokról?
Szerintem aki a saját gyerekét/családját bántalmazza, annál valami rohadtul nem oké... Persze a lelki terror sem jobb, sőt.

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

4 megjegyzés:

  1. Amikor töltöttem, a 24. kérdésnél pont ez fogalmazódott meg bennem.
    Egyszer majdnem sikerült megszöktetnem egy vörös pandát az állatkertből. Pechemre a gondozó észrevette… pedig, már majdnem.
    A drog meg rossz, értem? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát de nem? .... :D
      Óóóó nekem életcélom pandust simizni :3

      Törlés
  2. Ó, én is jövök pandát simogatni! Csak mellé még miniatűr malacokat és wombatokat is szeretnék :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem adok a pandámbóóóól!! :D
      Na jó, néha megengedném másoknak is azért :D

      Törlés