2014. február 16., vasárnap

100 kérdés 11-20

Sziasztok!

Ismét vasárnap, szóval hozom a 100 kérdés második részét.



11. Hány gyermeket szeretnél? Miért?
Nem szeretnék egyet sem. Ezt már sokszor kifejtettem, nem érzem úgy, hogy én ilyenre alkalmas lennék.

12. Szereted az állatokat?
Persze, csak a bogarak többségétől undorodom, a darazsaktól pedig iszonyatosan félek, de a többivel nagyjából ki vagyok békülve. A cicák és a rágcsik viszont örök kedvencek.




13. Mi a szubjektív véleményed a környezetszennyezésről?
Bár mi itthon sosem gyűjtöttük szelektíven a hulladékot, ha külön fogok élni, mindenképpen így szeretném, hiszen nem véletlenül találták ezt ki. Direkt sosem szemetelek, a cigicsikket sem dobom el, inkább viszem, míg nem találok egy kukát, vagy viszem magammal a kis zsebhamutálam.

14. A világvége szerinted eljön?
Nem tudhatom, de ha eljön, akkor szerintem nem egy napban, sötétséggel, hanem lassú posványos boldogtalan emberekkel. (Jó úton tart felé a világ szerintem...)


Forrás

15. Van jogsid? Ha nincs, szeretnél? Mikor?
Nincs, mert elég gázos a térlátásom. Szeretni szeretnék, de valószínűleg nem lenne jó ötlet. Akkor tuti eljönne a világvége. :D

16. Kit szeretsz a legjobban a világon és miért? Van ilyen ember?
Azt hiszem, egy ilyen személy nincs, akiket pedig nagyon szeretek, azok tudják magukról. :]



17. Gyerekkorodban gyűjtöttél valamit? Ha igen, mit?
Hú, mindig gyűjtögettem valamit... Temérdek matricás albumom volt tele matricákkal, Barbie babák és a hozzá való tartozékok, ékszerek, hajcsatok, Mekis játékok, Kinder játékok, minden ami chips-ekben volt, egy ideig még szalvétát is, illetve már elég korán elkunyiztam 1-1 lakkot is a tesóimtól.

18. Facebook vagy tumblr? Miért?
Előbbi, de nem tudom mért, az jött előbb szembe velem, aztán így is maradt.

19. Tégy úgy, mintha egy állásinterjún lennél, írd le hogyan viselkednél, és egy párbeszédet. Milyen ruhában jelennél meg?
Mostanában azért volt szerencsétlenségem állásinterjúra menni, ezt így skippelném, mert hiába döntöm el, mit csinálok és mit mondok, nyilván az adott munka típusától és a helyzettől függ. Sajna eléggé zavarba tudok jönni.

20. Van olyan dolog, amire büszke vagy? Mire?
Egyrészt arra, hogy mindig sikerült (így vagy úgy, de sikerült) felállnom, ha szükséges volt, de amondó vagyok, hogy az apró és a nagyobb elért sikerekre is ugyanúgy büszkének kell lenni. Persze a szakmámra is büszke vagyok, hogy megcsináltam, bár most így kissé elment a kedvem tőle, azért remélem, lesz még olló a kezemben.

Ha van kedvetek, töltsétek ki Ti is a kérdéseket! :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

6 megjegyzés:

  1. A 11-es, ugyanez nálam is. Más gyerekével amúgy elvagyok, és állítólag jó vagyok a tutujgatásban is, de én egyáltalán nem érzek így. Amíg lehet, húzom, de tudom, sajnos nem fogom megúszni...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én máséval sem nagyon, főleg idegenével nem... Tömegközlekedésnél végig visító kis "dögöktől" meg egyenesen bekattanok :D

      Törlés
  2. A 14-esen felröhögtem, bár jogos a meglátás! :)

    VálaszTörlés
  3. Remélem, végül sikerül majd az álomállásodat megkaparintani, szorítok Neked ehhez! A fehér egeres kép eszméletlen jó, ki készítette?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Én csináltam, kb félóránkét fényképezgettem meg videózgattam őket, csomó olyan kép van, mikor a kicsik sorban kapaszkodnak a ketrecen :D

      Törlés