2014. február 9., vasárnap

100 kérdés - 1-10

Sziasztok!

Mostanában sok blogon láttam ezt a 100 kérdéses bejegyzéssorozatot, ezért úgy döntöttem, hogy mivel a vasárnapi andthatswhoiam és a justgirlythings bejegyzések végükhöz értem, most 10 héten át vasárnaponként ez lesz. Remélem, nem bánjátok. :]



1. Mik azok a dolgok, amik motiválnak?
Hát most éppen nem sok minden, pedig amúgy elég motivált vagyok. Általában maga a tudat, hogy ha valami célt kitűzök, és el is érem, akkor nagyon örülök neki.

2. Milyen telefonod van? Miért azt választottad?
Huawei Ascend y300. Tesómé is ilyen, és mivel megtetszett, erre esett a választás, persze az ár sem volt utolsó szempont.

3. Kik azok az emberek, akik az agyadra mennek, és miért?
Huh, most soroljam? Hát ez a kép pont ide passzol :D


Na, komolyra véve a témát, ami kiveri nálam a biztosítékot, ha valaki hazudik, vagy megbeszélünk valamit, és nem tartja magát hozzá (hacsak nincs rá nagyon nyomós indoka).
Az idegenekben  pedig leginkább az idegesít, mikor pl buszon valaki igénytelen, büdös, nem figyel a másikra, rátapos, kiabál, vagy hangosan hallgatja a zenét, egyszóval elcseszi az ember komplett utazását. Ami még ide sorolható talán, az a mai tizenévesek (bezzeg a mi időnkben! :D) nagy rétege, akik teszik az agyukat folyamatosan, feltűnési viszketegségben szenvednek, a csajokon épphogy van valami kis rongy, aztán kiakadnak, hogy nem veszi őket komolyan egy fiú sem, és bele akarnak halni 3 naponta, hogy dobta az új pasi... (én sem vagyok tökéletes, egyáltalán nem, de hát ez volt a kérdés, na ;])

4. Milyen nyelven tanulsz? Miért pont ezt választottad?
Most épp semmilyenen, amúgy angolul tanultam, meg németül tanítottak, de utóbbit egészen kiskorom óta rühellem valamiért... Talán mert ezek a trkhhs-s szavak nem állnak a számra. :D

5. Mi volt az oviban a jeled?
Margaréta.


6. Mit gondolsz a prostituáltakról?
Szerintem ezen még így sosem gondolkoztam. Nyilván nem volt dolgom még eggyel sem, így konkrét véleményem nem is lehet "ismeretlenül". Nem álmai munkája egy nőnek sem szerintem, mert hogy ugye ez is csak egy munka, amire ráadásul mindig lesz kereslet is. Nem ítélkezem felettük, ők legalább a megélhetés miatt teszik, bár szerintem nekem nem lenne gyomrom hozzá.

7. Hány évesen vesztetted el az ártatlanságod?
Legtöbben nem válaszoltak erre, konkrét kort én sem írnék, csak azt, hogy az első komoly kapcsolatomban.

8. Hány évesen voltál először szerelmes? (nem plátói)
Ha jól emlékszem, 14. Persze nem történt semmi eget rengető, és nem is tartott túl sokáig, amolyan tipikus tiniszerelem volt. 


9. Mit gondolsz, hol tartasz 10 év múlva?
Más dolog, hogy hol szeretnék tartani, és hogy mit gondolok, hol fogok. Mindenesetre szeretnék egy saját lakást, munkát (nyilván normális keresettel), szóval úgymond normális "saját" életet. Írhatnám akár, hogy férjet, de nem csak a papír a lényeg, ezért inkább úgy fogalmazom meg, hogy addig is és utána is olyan társat szeretnék, akivel szeretjük egymást a későbbiekben is.

10. Melyiket választanád? Karrier vagy család? Miért?
Ez nálam jó kérdés, mert egyáltalán nem akarok gyereket még mindig. Persze az ember párja is család. Bár én amondó vagyok, hogy nem feltétlen kell egyiket a másikért feladni, választani közülük.

Remélem, tetszett Nektek ez a bejegyzés, ha kitöltöttétek, hagyjátok meg a linket hozzászólásban, ha pedig még nem, tessék kitölteni.
Köszönöm a figyelmet, szép estét!

2 megjegyzés:

  1. Az én válaszaim majdnem hasonlóak voltak. :)
    Gyakorlatilag az ovis jelekben, meg a telefonban nincs egyezés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod, ha még az ovis jelünk is ugyanaz lenne, én komolyan kezdenék félni :D

      Törlés