2014. január 18., szombat

Pénteki kedvencek - Sherlock

Sziasztok!

Tudom, hogy már szombat van, de mivel tegnap este néztem meg a 3. évad befejező részét, így mára maradt ez a bejegyzés. :]
ITT már írtam tavaly márciusban a sorozatról, akkor eléggé el is kámpicsorodtam, hogy úristen, mennyit kell várni a következő évadig. Meg tegnap is "összetört" a tény, hogy kb egy év, mire megint lesz...



Szóval a 3. évad... Annyira nagyon vártam, aztán mégis úgy jött ki, hogy sosem néztem meg egyből, aztán meg kb vertem a fejem a falba, hogy mért nem.
Egyébként mivel az első két évadot imádtam, és nagyon vártam a 3.-at, benne volt a pakliban, hogy én nagyon nagy, nagyon jó dolgot várok, és ezért kissé csalódott leszek, de szerencsére egyáltalán nem így lett.

Egyelőre csak angolul néztem meg, így még azért van pár dolog, ami nem teljesen tiszta, mondjuk, hogy olyan 85-90%-ban értettem a szöveget, úgyhogy mindenképpen meg fogom még nézni magyar felirattal is (a legelső résztől). A második évadnak azzal lett vége, hogy Sherlock meghalt, legalábbis a világ, és Watson is így tudja.



A 3. évad pedig úgy kezdődik, hogy Watson meg akarja kérni a barátnője kezét (aki egyébként az életben ténylegesen is a párja), Sherlock pedig visszatér. Ja igen, ha már Watson, bajuszt növesztett, ami szerintem valami borzalmas, Sherlock-nak pedig két év után ez volt a fő kérdése, hogy ugye leborotválja.. :D





Itt is áll, amit az első bejegyzésben írtam, hogy nagyon tetszik a felépítés, a minden apró tényezőre aló kitérés, és emellett rengetegszer visítva röhögtem, mikor néztem.


Az első két rész is nagyon tetszett, de a 3. volt az igazi "WTF?!" részemről, a közepe felén is volt egy olyan csavar, aminél percekig nem is hittem el, amit láttam, aztán a végén meg egy másik csavar, amin csak röhögni tudtam már...

Nem akarok nagyon spoilerezni annak, aki esetleg (még) nem látta, de muszáj a kedvenc gif-em iderakni az évadból.


Ti hogy álltok a sorozattal? Miket néztek mostanában?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

2 megjegyzés:

  1. Ha még egy sorozatot ajánlasz, tényleg nem lesznek meg a vizsgáim!... :)) :P
    Jelenleg próbálom az AHS, a PLL, a The originals és a Ravenswood új részeit megnézni, csak kevés az időm....de ami késik nem múlik. Meg, ez a Sherlockos sztori is kezd egyre jobban érdekelni :D

    VálaszTörlés
  2. Imádom ezt (is)! :)
    Kedvenc részem a Botrány Belgráviában c. rész..amelyikben Lara Pulver dominaként küldözgeti az SMS-eket Sherlocknak.Nagyon szép az a nő,jól áll neki a szerep.

    VálaszTörlés