2014. január 24., péntek

Pénteki kedvencek - Grimm

Sziasztok!

Végre egy új sorozat, aminél igazi a "szerelem". A címben már lelőttem a poént, a Grimm-ről van szó.

Kb 42 perc egy rész, ami tök jó, mert a Sherlock-on kívül nem igazán szeretem a hosszabb időtartamú részeket egy sorozatban, főleg ha 1-1 évad több, mint 20 részes, ahogyan ez is. Szóval ez már egy plusz pont mert míg megy egy rész, pl pont végzek egy tornázással vagy egy körömlakkozással, esetleg rendrakással.


Egy ideje már nézte Tesóm és amikor itthon volt, néha-néha pont belepillantottam, aztán mondtam Neki, hogy nem akarok többet látni belőle, hanem elejétől kéne elkezdeni. De igazából nem nagyon mertem nekiállni, mert mi van, ha gagyi lesz a kivitelezése, hiába jött be a leírás alapján, meg akkor azt hiszem, nem is volt végig elérhető a 2. évad, én meg utálok sokat várni stb, szóval halogattam a dolgot, míg végül múlt szombaton nekiálltam. Tesóm annyit mondott, hogy 3 részt nézzek meg, mielőtt elkönyvelném, hogy egy rakás sz*r, mert valószínűleg az első annyira nem fog megfogni. Hát, nem lett igaza, mert már az első rész után beindultam, hogy húúúú én ezt akarom, olyannyira, hogy 3 vagy 4 nap alatt ledaráltam az egész első évadot. :]


A fiatal rendőrnyomozó, Nick élete különös fordulatot vesz, nagynénje meglátogatja, Ő pedig egyre több furcsaságot lát, meglátja az emberek (lények) másik énjét, első körben egy fiatal csinos nőt lát boszorkányként. Végül kiderül, hogy Ő is a Grimmek leszármazottja, ami annyit tesz, hogy harcolnia kell a gonoszok ellen. Ezek a lények pedig megérzik, hogy Ő egy grimm, és félnek is Tőle, de nem bánt mindenkit, csak a gonoszakkal akar elbánni, az ártatlanokat pedig megmenteni, ebben pedig egy szelíd dúvad is segítségére lesz. Nem akarok minden poént lelőni, de nagyon el vannak találva a szereplők szerintem, és a történetben eddig is volt már pár olyan dolog, amire nem számítottam, és ez nálam azért ritka, hogy nem találom ki előre, hogy mi lesz a folytatás... :D


Az első évad nagyon bejött, a második évad első pár része is, szóval nagy reményeket fűzök ehhez a sorozathoz.

Ti ismeritek a Grimm-et? Ha igen, hogy tetszik?
Milyen sorozatokat néztek mostanában?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

13 megjegyzés:

  1. Megnéztem pár részt, de abba is hagytuk, mert találtunk helyette olyat, ami sokkal jobban érdekel minket (a barátommal nézek mindig ilyesmit, persze sok sorozat nem érdekli, olyankor játszik a tableten mellettem :D ). Szóval kicsit a Supernatural-ra hajaz nekem, de csak pár részt láttam, szóval lehet, hogy nincs igazam :D Lehet, hogy adnom kellene neki még egy esélyt, de megint megint találtam olyat, ami jobban érdekel, szóval, majd egyszer, talán... :)
    Vicces, mert én a Sherlock-ról nem is hallottam soha, csak pár hete mindenki erről beszélt, gondoltam megnézem mi ez. Tényleg ennyire jó? Most már nagyon kíváncsi vagyok rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon jó. Bővebben: http://hajnalweb.blogspot.hu/2012/10/sorozat-ajanlo-sherlock.html :)

      Találsz még egy párról véleményt nálam is. Jót is, rosszat is. ;)

      Törlés
    2. Viki, szerintem megér egy esélyt még a dolog, legalábbis én durván rá vagyok most kattanva :D
      A Sherlock meg, a világon az egyik legjobban felépített sorozat szerintem :]

      Törlés
  2. Én is láttam néhány hónapja, és nekem is nagyon tetszett :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még tévében láttam, hogy megy, de nem szeretek műsor szerint nézni sorozatokat, ezért akkor nem is álltam neki, aztán most került elő megint :]

      Törlés
  3. Én is fontolgattam eddig a megnézését, de most már tuti el fogom kezdeni. :) Jó ízlésed van sorozatok terén, szóval hallgatok rád. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D
      Hát ja, azért válogatós vagyok, ja és ami kimaradt, a második évadnál tartok, és még nem volt benne ágyjelenet! :D

      Törlés
  4. Hű, jól hangzik ez a sorozat, le is töltöm! :-)
    Én is tornázás (lépcsőzőgépezés) és lakkozás közben szoktam nézni a sorozataimat :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem tetszeni fog! :]
      Na erre szoktam azt mondani, mikor valaki leszól, hogy mennyi időm van a körmömmel bíbelődni, hogy míg ő néz egy sorozatot vagy filmet, én közben tudok mást is csinálni :D

      Törlés
  5. Én is nézem,szerencsére nincs elmaradásom,tegnap láttam a 3. évad eddigi legfrissebb részét. Kíváncsi vagyok,sorozatok terén mennyi még bennünk a közös.. :)
    Androidra ajánlom a My Episodes Manager alkalmazást, mindent lehet precízen vezetni benn és jelzi napra pontosan a legfrissebb részeket.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a whatnext-et használom gépen, már amikor nem felejtem el... :D

      Törlés
  6. Csak pár részt láttam belőle, de azt is random módon, szóval, rám még vár az, hogy elkezdjem az elejétől. Érdekesnek hangzik amúgy. :)

    VálaszTörlés