2014. január 1., szerda

Oh So Special VII.

Sziasztok!

Újabb sminket készítettem az Oh So Special palettával, mostanában eléggé hanyagoltam, inkább nyáron szoktam használni, 29-én pedig a barátom anyukájának szülinapjára valami picit különlegesebbet szerettem volna, meg őszintén szólva már kellett valami kis más szín is, mivel mostanában elég egyhangúan sminkeltem.

Ismét nem volt időm lefényképezni, hogy miket használtam, de ha bármi érdekel, csak kérdezzetek nyugodtan.

Természetes fényben:



Vakuval:



Tudom, hogy jobban is elsatírozhattam volna a széleket, de általában jobban szeretem így, ha picit látszik azért az éle, szóval ez nem bénaság, meg nem az ecsetem rossz, egyszerűen így szoktam meg, de ígérem, idén igyekszem sminkelés terén is nyitottabbnak lenni.

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek kellemes estét és boldog újévet kívánok!

8 megjegyzés: