2014. január 30., csütörtök

Moyra Holographic 252

Sziasztok!

Kezdhetném megint azzal, hogy "Klaudia vagy, 23 éves, körömlakk függő, azon belül is hololakk függő"... De minek, már úgyis tudjátok. :D
Nem titok, hogy a Moyra 6 új, holografikus lakkot dobott piacra.

Moyra Holographic effect körömlakkok!

Holo és holo között is van azért különbség, erre majd egy másik posztban szándékozom kitérni, de a képek alapján mindegyik tetszett, persze egyből mindet nem is akartam (és most nem is tudnám) felvásárolni. Úgyis most van egy csomó új lakkom, szóval majd idővel begyűjtöm a többit is, de egyet mindenképpen szerettem volna bezsebelni, ez pedig a 252-es volt.
Na most nem csak a képeken "igazi holo" (szóval mint pl az Nfu Oh vagy Layla holo lakkok), hanem élőben is. Nem akarok senkit rábeszélni, de bakker Csajok, 12 ml folyékony csoda kemény 590 Ft-ért... Hát a hülyének is megérné nem?

Első körben most úgy használtam, hogy az Nfu Oh Aqua Base-re kentem két rétegben (egyébként állagra tipikus hololakk szerintem), majd erre került egy réteg fedőlakk.
A szépségével kapcsolatban pedig nem hiszek senkinek, aki azt mondja, nem tetszik Neki... :D

Természetes fényben:


Vakuval:



A színét nem is aranynak, inkább pezsgőszínnek mondanám, mindenesetre ha nem lenne holo, akkor is szép lenne, így meg egyenesen ódákat zengek róla és egész nap a körmeimet nézegetem. :]

Az egyetlen szívfájdalmam a Moyra lakkoknál, hogy nincsenek elnevezve, szóval majd én szépen elnevezgetem őket magamnak. Ennek a lakknak a "Queen's Crown" nevet adnám.

Nektek hogy tetszik? Melyik szín tetszik legjobban/legkevésbé?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

18 megjegyzés:

  1. Pont ezt a lakkot szeretném megvenni (elsőnek... :D ) az új holós lakkok közül! :) Csak jutnék már végre hozzá! :D Nagyon szép! :) :)

    VálaszTörlés
  2. Szép, mint Instán is írtam, a 253-on kívül mindet szeretném :)

    VálaszTörlés
  3. Csak annyit kérdeznék, HOL ?:D Bementem múlt héten a Cserhátban lévő parfümöshöz, tudod ott van Moyra de nem tudtak semmit. HOLHOLHOLHOLHOL?:D Kell, annyira szép, váá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bástyában a körmös üzletben, jövőhéten még érkezik oda is, és a Kinizsiben a fodrászkellékesbe is. :]

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Mit nem adnék, ha "csak" ennyit mondanék 1-1 holo lakkra... :D

      Törlés
  5. én az ezüst verziot vettem meg miután bementem a boltba, kerestem az aranyat és mondta a csaj hogy kettő volt és elvitték.. tudtam hogy Te és Lilla..:DDDDDd kicsi ez a vp ennyi lakkmániásnak:D de sebaj jövőhéten jön az ujabb adag és már félretetettem a nevemre egyet:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ja, én is bementem, hogy 2t veszek, mondja a csaj, hogy 2 jött, egyet elvittek, mondom akkor az a barátnőm volt :D

      Törlés
  6. Ez olyan gyönyörű.
    http://fruzsistyle.blogspot.hu/

    VálaszTörlés