2014. január 27., hétfő

Moon Walking

Sziasztok!

Az egyik szülinapomra kapott lakkot hoztam mára Nektek, a Rimmel Space Dust 006-os Moon Walking-ot. Lila is, sand is, szóval nem volt kérdés, hogy szép, illetve az opi Mariah Carey mini kollekciómból a lilát Bettinek ajándékoztam, nem mondom, hogy megbántam, de sokszor eszembe jutott, hogy milyen szép is. Így most nem hiányolom annyira. :]

A körmeimen két rétegben látható, sajnos napfény annyira nem volt ma, meg szerintem itt mostanában nem is lesz, mindenesetre azért próbálkoztam smink fotózással is, ha lesz használható kép, akkor valamelyik nap lesz sminkes bejegyzés a C'mon Chameleon-nal. Na de nézzük is akkor a lakkot.

Természetes fényben:

Vakuval:


Részemről még mindig imádom a sand lakkokat, így nagyon örülök, és persze mástól is kaptam lakkot, szombaton összesen 3 lila lakkal lettem gazdagabb... :]

Nektek hogy tetszik? Van esetleg a Rimmel Space Dust kollekciójából kedvencetek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

12 megjegyzés:

  1. Csodaszép!!! :)
    És a körmöd is...és nagyon jól mutat rajta! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, pedig pont most lett rövidebb :]

      Törlés
  2. Nálam most ez az abszolút favorit, imádom! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csodálom, bár gyanítom, a Moyra holo lakkok még ezt is legyűrik esetemben :D

      Törlés
  3. nekem az aurora van meg, de újabban motoszkál a fejemben, hogy ezt is meg kellene venni. csak egy-két ember azt írta, hogy neki már besűrűsödött, ez egy kicsit aggasztó...
    egyébként tényleg nagyon szép, szerintem felkenve sokkal szebb, mint üvegben, legalábbis, amiket eddig láttam képeket, azok alapján :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, az is annyira szép :]
      Szerintem is sokkal szebb amúgy felkenve :]

      Törlés
  4. Szerencsés vagyok,hisz nekem is megvan ez a lakk :D és egyszerűen imádom! :)

    VálaszTörlés
  5. Imádom ezt a lakkot :) Nekem is megvan, mikor felkentem, egész nap csak a körmeimet néztem :D

    VálaszTörlés