2014. január 31., péntek

Januári összefoglaló

Sziasztok!

Viszonylag hamar eltelt ez a hónap is, bár néha kínkeservesnek éreztem az idő múlását, mivel nincs még munkahelyem, így a kis megszokott időbeosztásom megborult, aminek eredménye, hogy rengeteg lett a szabadidőm, amit rosszabbul tudok beosztani, mint a keveset... :D Na de ez az én egyéni szoc. problematikám, igyekszem majd jobban beosztani. A hónap negatívuma még, hogy mivel így bérletem sincs, elég drága 1-1 buszozgatás, ezért leginkább akkor járok csak a városban, ha oka van, ez általában hivatalba járás vagy állásinterjú, szóval sokat nem voltam Veszprémben sem most. De szerencsére amikor igen, akkor azért 1-1 apróságot tudtam venni, illetve a szülinapomra kapott pénzből ruhákat venni, és meg is tartottuk baráti körben. :]

Igazán nem mondanám negatívnak ezt a hónapot, mindig szerettem a januárt, de persze ezt a ködös, szürkés eget már kevésbé, leginkább a fotózás miatt. Tény, hogy nem vagyok egy profi fotós, igyekszem magamból (a fényképezőgépből) kihozni a legjobbat, több-kevesebb sikerrel. Mindenesetre nem szeretném a sminkes posztokat megszüntetni, mert ezt is szeretem-szeretném a blogon, azzal is tisztában vagyok, hogy nem vagyok profi sminkes sem, nem is emiatt jött létre a blog, hiszen akkor elmennék egy sminkiskolába, esetleg akinek nem tetszenek, azok nem nyitják majd meg az ilyen jellegű bejegyzéseket. :]

Ami igazából negatív számomra ebben a hónapban (bár ez gondolom mindig, mindenkinek az), az az, hogy nagyon nagyon sok kamu álláshirdetéssel futok össze, illetve nagyon sok olyan van, ahol már be van töltve a pozíció, de le kell futni a kötelező köröket, ezért benyomják a hirdetést, és megtartják az interjúkat, ezzel rabolva a saját és a másik idejét is.

Viszont ezen kívül tényleg jó kis hónap volt, sokat voltam a barátommal, voltam koszorúslány, voltam új helyeken, kaptam szép dolgokat, és szép élményeket is, és kiélhettem az e-bay-es vásárlási elmaradásom. Emellett végre volt újra Sherlock, és lett új kedvenc sorozat is. :]

01.05.:

01.07.:




01.08.:


01.09.:

01.10.:

Újabb franken lakkok, ezúttal a menyasszonynak, a jobb oldali volt a befutó. :]


01.11.:

Kenny indul az esküvőre. Hamarosan lesznek képek is, ha Eszti is engedi, majd itt is lesznek. ;]


01.12.:





Az esküvő másnapján pedig maradtunk még Pápán egy kis városnézésre is, beültünk az Árkádiába, nagyon kellemes kis retro hely, tele ilyen jósággal.

01.13.:

Sally kedvenc helye még mindig a virág... :D


01.16.:


Idén bár kissé késve, de legalább jutányos áron jutottam szép határidőnaplóhoz, aminek a hátuljában még sudoku is van... :D

01.17.:

Ezt mind Biától kaptam, LEGO Batman hűtőmágnes, Batman fogkefe, aminek a kupakja váltja a mintát, és a már régóta vágyott horgonyos karkötő. Itt is köszi! :*





Látjátok? Épp megnyalta a kis nóziját!


Pina Colada jégkrém.. <3

01.18.:



Töltött háromszögek, isteni finom, recept INNEN.

01.19.:

01.22.:

01.23.:


Ott a pandaaa :3




01.25.:

Azt hiszem, kijelenthetjük, hogy a barátaim eléggé ismernek..





01.26.:


01.27.:

Meg is kóstoltuk a karamellás zöldalmás fütyülőst, elég jóféle.

01.28.:


01.29.:



Újabb iparfumeria.hu rendelés, az illatba elsőre beleszerettem, az ecsetek pedig remélem, jók lesznek.

01.30.:

Nem valami szép, ellenben finom. Babapiskóta, vanília puding és csokiöntet. Nyamm.

Nektek hogy telt a hónap?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot, jó hétvégét és még annál is jobb februárt mindenkinek! :]

16 megjegyzés:

  1. Az a csikóhalas nyaklánc gyönyörű, nyárra én is szeretnék valami hasonlót. :) Szerintem se hagyd abba a sminkes bejegyzéseket, mert tényleg sokat fejlődtél. Szerintem érdemes lenne youtube videók alapján sminkelned, Julia Graf, Michelle Phan ls Tanya Burr videóiból rengeteget lehet tanulni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. E-bay-ről van, van még azt hiszem pirosban is :]

      Törlés
    2. A videóknak meg majd utánanézek, köszi!

      Törlés
  2. De cuki az az olló medál :) Meg a 3. képen tök jók azok a gyűrűk a körömlakkal! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Az ollót a fodrászos karkötőről szedtem le, mert azon volt egy kisebb is, ez meg elég nagy fityegő karkötőre, így lett egy "szettem" :D
      A lakk meg a lila Flormar :]

      Törlés
  3. a csikóhalas nyaklánc *.* valami csodálatos! :)
    nm tudom, írtam-e már, de a hajad színe még mindig gyönyörű :D vörös :3 én most azzal szórakozok, hogy minden egyes festés alkalmával más árnyalatú vörös/padlizsán legyen a hajam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nekem már régóta ez az árnyalata, ebben valahogy megtaláltam a saját színem :]

      Törlés
  4. Ah, Sherlock, imádom! :D A receptet ki fogom próbálni, az ecsetekről pedig kéretik majd teszt! :)) És remélem sikerül minél előbb melót találni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, egy baj van vele, hogy megint nincs... :D
      Én is remélem, hogy hamar lesz melóm, az ecseteket meg holnap remélhetőleg felavatom :]

      Törlés
  5. Az Avon parfüm vajon miért nem lep meg... :D Képek majd lesznek, természetesen meg is kapod,csak még én sem láttam őket... eléggé offline vagyok mostanában, de azért igyekszem képben lenni ám ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zoli ár ne tudd meg mennyire rágja a fülem, hogy legyenek már a képek.. :D
      Igen feltűnt, hogy offos vagy, de megnyugodtam, hogy még élsz, mert az sms-re nem tetszett reagálni :P

      Törlés
  6. Az ollós medál aranyos. Beindult a "nekem is kell" program. :)
    A babapiskótás dolgot én is szoktam csinálni néha, ronda, de finom.
    A január nem akart eltelni. Valahogy hosszúnak érzem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős érzés :D
      Amúgy én a sütikkel úgy vagyok, hogy általában nem lesznek túl szépek, viszont mindenki szereti őket :D
      Nálam valahogy a szülinapom miatt van ez a január szeretet szerintem, azt hittem, másoknál is így van :P

      Törlés
  7. kocskocskocsi.. veterán kocsiii <3 :)

    és szeressük Klaut is nagyon-nagyon :)

    VálaszTörlés
  8. M rájöttem, hogy megnéztem én anno ezt a bejegyzést, csak nem olvastam el minden betűt, inkább csak a képeket nézegettem meg (naná hogy a jóképű Batmanednél időztem a legtöbbet :-D
    Ha lett volna kép Esztiékről, emlékeztem volna :-)

    VálaszTörlés