2014. január 20., hétfő

Holopöttyök III.

Sziasztok!

Azért nem adom csak az életem műve címet ennek a maninak, mert remélem, a következő még ennél is jobb lesz, de elsőre kivételesen elégedett vagyok, az meg külön jól esett, hogy több helyen is megnézegették idegen nők a körmömet, és gondolom, nem azért, mert olyan gáz... :]

Természetes fényben:


Vakuval:


A 61-es számú Nfu Oh mellett a másik főszereplő az A England Sleeping Palace volt, külön-külön is mese ez a két lakk, így meg valami csoda szerintem együtt. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a pöttyös körmöket?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

26 megjegyzés:

  1. Hát nem csoda, hogy megnézték!!! Tényleg gyönyörű lett!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nfu Oh lakkot hol vetted? :) nagyon csodás mani lett! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, még tavaly ilyenkor rendeltem a http://www.nailpolishcanada.com oldalról.

      Törlés
  3. Csodaszép lett, kár, hogy magamnak képtelen vagyok ilyet csinálni. :/ :D

    VálaszTörlés
  4. Ez a Nfu Oh lakk még mindig magávalragadó!!! A mani pedig gyönyörű lett; nem csoda, hogy többen is megnézték. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ugye? Egyszerűen ha a körmömön van, akár csak minimális mintaként is, folyamatosan ezzel játszok, hogy "jééé szivárvány" :D

      Törlés
  5. Gyönyörűséges! Nem csodálom, hogy megnézték. :D

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett nagyon ügyi vagy! :)
    Az lett volna a furcsa,ha nem nézik meg.
    Gondolom jó pár óráig készítetted mire ilyen csodás lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nem volt igazából vészes, ha jól emlékszem kb másfél óra alatt megvolt alaplakktól fedőig :]

      Törlés
  7. gyönyörű!!! *.* tuti én is megbámultam volna, sőt, valószínűleg még meg is dicsértem volna :DD

    VálaszTörlés
  8. wow nagyon szuper lett. már láttam tegnap is ezt a manit,de elfelejtettem kommentelni:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon nagyon bejövős!! És nagyon Klaus :) És ó ha tudnék én ilyet... (ugye tudod ki voltam, lusta vagyok profilt váltani ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod, a KREATÍV névválasztásból (haha, de mókás vagyok :D ) már ránézésre tudtam, aztán a képről meg már nyakam is rátettem volna... Kovács Eszter ugye? Ahaha
      Jól van, abbahagyom, köszi :P

      Törlés
  10. Válaszok
    1. Köszi, ez Tőled különösen jól esik :]

      Törlés