2014. január 15., szerda

Golden Rose - Holiday - 59

Sziasztok!

Még december végén vettem a Nailland-nél ezt a lakkot. Úgy mentem oda, hogy egy A England lakk lesz, ami végül a Sleeping Palace lett, de ez tuti velem jön, ha törik, ha szakad.
Így is lett, élőben még sokkal szebb, mint a képeken, egyáltalán nem bántam meg, sőt. :]

Természetes fényben:


Vakuval:


Maga a piros alapszín is meseszép, de az arany teszi igazán különlegessé. Részemről az egész kollekció legszebb darabja ez, persze a többi is nagyon szép, tudnék még csemegézni... :]
Ami pedig a legtöbb sand lakkra, erre is igaz, hamar szárad és nagyon tartós, így biztosan sokszor a kezembe fog akadni.

Nektek hogy tetszik? Ki hogy áll a sand lakkokkal? Van Golden Rose lakkotok?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

16 megjegyzés:

  1. tényleg nagyon szép.én nagy sand lakk imádó vagyok :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon széép!! :D
    Nekem is van hasonlóm tervben...vagyis konkrétan az essence piros sandjét szeretném megvenni...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az essence sand lakkjai annyira nem jönnek be, na meg ez sem sokkal drágább, viszont azt hiszem, több van benne :]

      Törlés
  3. Nekem ez a lakk is a listámon van. Gyönyörű és még sand is! Mi kell még? :D nekem is ez tetszik a legjobban.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az 57-es is mesés, de ez akkor is visz mindent :]

      Törlés
  4. Na jó, ez instant szerelem lett! ^^

    VálaszTörlés
  5. Csodás *-* ha nem lenne meg az Essence piros homok lakkom ezt is megvettem volna már rég: D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép! :3 De mivel megvan az essence piros sand lakkja, így nem vérzik utána szívem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Részemről ez a nyerő, bár az essence-ekből egyik sem tetszett annyira őszintén szólva.

      Törlés
  7. Nekem is megvan, de én nem vagyok ennyire oda érte. Sőt, őszintén, engem valahogy nem fogott meg. :D Legalábbis még nem.^^

    VálaszTörlés