2014. január 5., vasárnap

Flormar - Supershine Miracle Colours - U18

Sziasztok!

Egy olyan lakkal készültem mára, amit még mikuláskor, tehát egy hónapja kaptam Biától. Eddig ki sem próbáltam csak margarétán, mert 3 rétegnél sem tűnt elég erősnek a színe és nem igazán volt időm decemberben ezzel pepecselni. Tegnap ráértem és hajtott is a kíváncsiság, viszont nem magában kentem fel, hanem első körben egy réteg sötétlila lakkot kentem fel és erre jött 2 réteg a Flormar-ból.


Természetes fényben:


Vakuval:


Így a képeken is nagyon szép a szín, viszont az üvegben látható kissé duochrome hatást nem igazán látni a képeken, élőben pedig inkább természetes fényben látszik. És miközben a Sleeping Palace-t örökítettem meg, az nem sikerült, ellenben a körmömről nagyon jó lett a kép...


Közben nézegettem másoknál is a lakkot, ahogy látom, két rétegre mindenki rábólintott, így legközelebb kipróbálom magában is.

Nektek hogy tetszik? Van Flormar lakkotok? Ha igen, melyik, mennyire vagytok velük elégedettek? Ha nem, szeretnétek? Melyiket?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

17 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép ez a lakk, a lilákat különösen imádom. Nekem most lett meg az első Flormar lakkom, a fehér kupakos Supershine 14-es, ami egy sötétlila csillámos darab, és papíron remekül szuperált, remélem a körmeimen is szép lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is nagyon szép :]
      Én régen nagyon lilás voltam, aztán valahogy elmúlt, visszatért a pirosimádat.. :]

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Ezzel nem utállak kevésbé ám a hologyűjteményedért ;]

      Törlés
  3. Tisztára az univerzum jut róla eszembe. Elképesztő :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! Az egyik testvére (talán az u33, de erre már nem vennék mérget), nekem is megvan. Imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nekem szinte mind tetszik ezekből :]

      Törlés