2014. január 6., hétfő

essence kifutó termékek

Sziasztok!

Mostanában több helyen is láthattatok hasonló bejegyzéseket, de mivel jeleztétek, hogy nem unjátok még, így én is összeszedem a kifutó termékeket az essence-től. (Így legalább én is még jobban szemügyre veszem a dolgokat. :])

Szemrevalók:
-Quattro Eyeshadow:
 
11 - Sea My Eyes!
12 - Purple Day

-Sun Club Glamour To Go Eyeshadow:
 
01 - South Beach
02 - Long Beach

-Kajal Pencil:
 
22 - Taupe Me!
23 - love me lavender

-2 in 1 Kajal Pencil:

13 - Pepper &Mint

-Longlasting Eye Pencil:
 
15 - Bling Bling
16 - Coolest Chick

-Stays No Matter What Eye Pencil:
  
01 - Midnight Black
02 - Stunning Brown
03 - Smokey Grey

-Stays No Matter What Liquid Eyeliner:

- Fame 4 Fame Volume Lashes:
01 - Volume Lashes

-Stays No Matter What 24h Mascara:

- Multi Action Mascara Waterproof:

- Fame 4 Fame Sticker Eyeliner:
01 - Glamour Style

01 - Daily Style

02 - Wow Style

Szájravalók:
-XXXL Shine lipgloss:
   
09 - Party Connection
14 - Bubble Babe
19 - Nude Candy
21 - Red Blossom

-Gel Tint:
   
01 - Hot Red
02 - Deep Red
03 - Flashy Apricot
04 - Pink Exposed

-Lipstick:
   
52 - In The nude
62 - Rockin' Red
63 - Flattering Nude
65 - Glow Neon Glow!

-Stay Matt Lip Cream:
   
01 - Velvet Rose
02- Smooth Berry
03- Soft Nude
04- Silky Red

- Stay With Me Longlasting Lop Gloss:
     
02 - My Favourite Milkshake
03 - Candy Bar
07 - Kiss Kiss Kiss
10 - Pretty Witty
11 - Choose Me!
12 - Material Girl

-Kiss Care Love Lipbalm:
 
02 - Purple Berries
04 - Caribbean Sunrise

-Glossy Lipbalm:
02 - Apple Pie

-Lip Liner:
 
03 - Hot Chocolate
04 - Honey Bun
10 - Femme Fatale

Arcravalók:
-All in One BB Cream:
 
01 - Unicersal
03 - Medium

-Mattifying Compact Powder:
09 - Soft Tan

-All About Matt! Fixing Powder:

-Cover Stick:
05 - Matt Beige

-Make-Up Sponge:

Körömrevalók:
-Colour&Go Nail Polish:
    
108 - Ultimate Pink
112 - Time For Romance
121 - Gold Fever
122 - Chic Reloaded
124 - Wanna Say Hello

    
129 - The Boy Neyt Door
133 - Oh My Glitter!
142 - Grey To Be Here
150 - Upper Green Side
153 - Sweet Or Nude?

   
155 - Red Ahead
156 - Me & My Lover
159 - The Green & The Grunge
161 - Ciao Oliviero
163 - Hey, Nude!

 
165 - Here's My Number
166 - Mister Rusty

Elég sok dolgot kivonnak tehát, én mondjuk csak a Stay Matt Lip Cream-eket bánom, remélem ezek még visszatérnek valamilyen formába - bár ha már más a csomagolás, ott általában valami összetevő is más...

Ti mit szeretnétek beszerezni még a kivonás előtt?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

17 megjegyzés:

  1. Nagyon nem ragadta meg semmi a figyelmemet, talán a Stay Matte ajakkrémek, azokat még nem próbáltam.

    VálaszTörlés
  2. nem tudom van-e különbség itt nálam meg otthon,de olvastam kivonják a megneseket,a nail art pen-t,matricákat stb.
    küldök linket itt van:http://clairelouiseoxford.blogspot.it/2014/01/essence-prodotti-fuori-produzione.html

    szerintem nekem majd pár lakk kell:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szóval más a lista itt meg otthon??????

      Törlés
    2. A nagyja azért egyezik, de az eleje meg a vége itt marad elvileg. (mármint a Te linkedhez képest eleje,vége)

      Törlés
  3. én a stay matt szájfényeket mindig is ki akartam próbálni, de sosem vettem..na, majd most. :)

    VálaszTörlés
  4. Azt hiszem fosztani fogom a polcokat.. :D Végre eljutok odáig mostanra, hogy kipróbáljam a lip creameket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig tök nyugodt voltam, hogy bár még nem vettem, de majd fogok... Hátőő... :D

      Törlés
  5. A Stay Matt Lip Cream-eket én is sajnálom biztos nagyon jók.
    Lakkok közül is maradhatott volna pár darab nekem például ezek tettszenek: 112 - Time For Romance, 163 - Hey, Nude!
    Különös nem érintett meg,hogy sok dolgot kivonnak,ha lesznek akcióban majd körbenézek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen igen, én is arra gyúrok, hogy majd akkor, ha le lesz árazva :]

      Törlés
    2. :) Szerintem leárazáskor jobban megérik az árukat ,mint teljesen áron.
      Csak ki tudja itt mikor lesz és mennyi marad belőle az elkapkodások után.

      Törlés
  6. A time for romance a me and my lover és a red ahead kívánság listás volt...Szóval remélem le tudok még rájuk csapni...
    Meg a matt ajakkrémeket sajnálom, de elvileg matt hatású szájfényként visszatérnek... (egy külföldi blogon láttam, hogy ugyanezek az árnyalatok "lipgloss" és "matt effect" feliratokkal...)
    Hmm a többi annyira nem hat meg...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor megnyugodtam, most akarom majd megnézni meg megírni a szortimentfrissítéses bejegyzést :]

      Törlés
    2. http://1.bp.blogspot.com/-c45U68yxgQ0/UsCU_c6GEOI/AAAAAAAAPQQ/utsWB9SeAes/s1600/ess_XXXL_LonglastingLipglossMatt.jpg
      Konkrétan ezt a képet láttam...:D
      Szóval...remélem nálunk is lesznek majd! :)

      Amúgy annyira szeretem a te összefoglalóidat, mert mindig odaírod névvel és képpel, és nem kell kikeresni külön...:D

      Törlés
    3. De aranyos vagy, köszi :]
      Hát ha már megírom, jobban szeretem tudni is, hogy most akkor miről van szó :]

      Törlés