2014. január 6., hétfő

DIY - egyszerű karkötő

Sziasztok!

Tegnap nagytakarítottam, és az ékszerek között is rendet raktam. Meg is találtam azt az egyszerű karkötőt amit félretettem, mondván, "majd valamire jó lesz". Csak hogy azóta eltelt két év. Most meg találtam bőrszálat. Meg egy pici kulcs lógót. Innentől egyértelmű volt, hogy mi lesz belőle. (Nyugi, utána befejeztem a takarítást is :D )

Szóval annyi volt, hogy a kulcsot rátettem a karkötőre, és a bőrszíjat elkezdtem befűzni a láncszemek között, a két végén megkötöttem, és kész is.

Íme a végeredmény:


Nem egy nagy szám, de szerintem jól néz ki, és elég olcsón kijön, illetve variálható is.

Nektek hogy tetszik? Szoktatok ékszereket átalakítani?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. Ilyet (csak szalaggal) már nagyon régóta tervezek, de még nem találtam hozzá láncot o.O
    Tök jó lett, bár nekem kézre a medál túl nagy, pedig nagyon tetszik ez a kulcs :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, de csak kicsi szemű láncokkal találkoztam :/ :)

      Törlés
    2. Ja értem, esetleg akkor valami olcsóbb bizsuboltban/eurósban lenne érdemes még szerintem utánanézni :]

      Törlés
  2. Inkább ruhákat szabok át, de volt már, hogy újrafűztem pár láncot. Ilyet szeretnék, csak még nem jött meg az ihlet. De lánc már van, meg medál is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor most küldöm Neked az ihletet, szépen csináld meg :P

      Törlés
  3. Cuki lett, én láncot szalaggal akartam kombinálni, de mindig kicsusszant a láncok között meg nem sikerült szépen, ezért abbahagytam a próbálkozást, eltettem és azóta se néztem feléje :D mondjuk ez azért is van, mert neonsárga volt a szalag, így miután a nyárnak vége lett, már nem is "kívántam" :)

    VálaszTörlés