2014. január 29., szerda

Dermacol szemhéjpúderalap - TESZT

Sziasztok!

Mára egy Dermacol szemhéjpúderalap tesztjével készültem Nektek. A név ismerős lehet már a Dermacol Enja - Push-Up Bust Firming Cream után, én ezelőtt nem hallottam nagyon a márkáról, csak az iparfumeria.hu-n láttam, széles a kör egyébként, a testre való termékek (krémek, tusfürdők, sminktermékek) mellett lakkokat is találhatunk náluk, Bia írt is róluk ITT és ITT illetve egy arcmaszkról is ITT.

Csomagolás: Matt fekete tubusban van, amin ezüst és arany felirat és minta található, átlátszó-fekete műanyag, letekerős kupakkal.



A tubus hátoldalán található a leírás, vonalkód, stb.



A kupakot letekerve kis csőrön át tudjuk kinyomni a tubusból a terméket, ami kényelmes használatot biztosít, én úgy szoktam, hogy az ujjamra nyomok belőle, és azt kenem el a szemhéjaimon.



Állag: Viszonylag sűrű, fehér színű, krémszerű az állaga, könnyen elkenhető. Igazából olyan, mintha krémet kennék el, elkenés után nincsen színe, csak egy pici fénye.


Használhatóság: A lenti képeken felül a szemhéjpúderalappal, alul pedig magában használtam egy gyengébb szemhéjpúdert, azt hiszem, a képek magukért beszélnek, eléggé felerősíti a színeket. Emellett nagyon kevés mennyiség elég belőle, egy borsszem nagyságnyi nyomás elég a két szemhéjamra.



Illat: Nagyon kis enyhe illata van, engem a hidratáló krémekére emlékeztet, de alig érezni, felkenés után pedig egyáltalán nem.

Tartósság: Nem csak a színt élénkíti meg, de a tartósságra sem lehet semmi panaszom, mivel volt olyan nap, hogy 9-10 óra után mostam le, és éppen csak picit kopott a szín, nem gyűrődik vele a szemhéjpúder a redőkbe, szerintem ez elég korrekt teljesítmény.

Mennyiség: 7,5 ml

Ár: 1160 Ft

Beszerezhetőség: iparfumeria.hu

Összességében véve én nagyon elégedett vagyok ezzel a termékkel, magamtól szerintem nem néztem volna utána, de így, hogy belebotlottam, felkeltette az érdeklődésemet és nagyon örülök neki, hogy végül nálam landolt. Bár 1000 Ft alatt is találhatunk már drogériákban szemhéjpúderalapokat, szerintem megéri az árát.

Ti ismeritek a Dermacol márkát? Van esetleg valami terméketek tőlük már, vagy olyan, amit szívesen kipróbálnátok? Ha igen, mi az?

Köszönöm a figyelmet, szép napot mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Igazán jó ár-érték arányú terméknek tűnik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenkor mindig ráeszmélek, hogy rengeteg esetben nem is a minőséget fizetjük meg, csak a márkanevet/reklámot... :]

      Törlés