2014. január 18., szombat

Csütörtöki smink

Sziasztok!

Csütörtökön viseltem ezt a sminket, ki akartam próbálni a rúzst, amit Esztitől kaptam múlthéten, de mivel nem tudtam, milyen szemsmink legyen hozzá, így egy egyszerű barna tusvonal mellett döntöttem végül. Reggel nem volt időm lefotózni, ezért ezt akkor tettem, mikor hazaértem. Viszont valahogy nem akart látszani a képeken a pirosító színe, de élőben annyira jól nézett ki, hogy passzol a rúzs és a pirosító színe, ezért erősítettem rá a pirosítóra, hogy ezt Nektek is meg tudjam mutatni. (Csak még mielőtt bárki megkövezne, sosem lépek utcára ennyi pirosítóval, de így legalább látszik a képeken is, rá 3 percre meg már mostam is le...)

Természetes fényben:


Vakuval:
Kattints a képre a teljes mérethez!


Használt termékek:

Persze a spirál lemaradt, az essence Black Mania spirálját használtam.

És a végére egy kis pislogós Klau, csak mert már rég volt.. :D


Hogy tetszik? Szoktatok barna szemhéjtust/szemceruzát használni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

16 megjegyzés:

  1. *-* Tényleg szép ez a rúzs a pirosítóval!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából ez úgy történt, hogy megláttam a rúzst, és egyből arra gondoltam, hogy milyen jól menne a pirosítómhoz, aztán mondtam Esztinek, hogy húúúdejó a színe, aztán a kezembe nyomta, hogy akkor vigyem, mert Neki nem áll jól... És ezek szerint tényleg igazam lett :]

      Törlés
  2. Csodás a rúzs, és a pirosító is remekül passzol hozzá :)

    VálaszTörlés
  3. Jól áll! Én szinte minden nap barna tust használok.:D A feketét túl soknak érzem hétköznapokra...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam mondjuk a fekete az általános, de néha-néha szeretek azért a barna után kapni :]

      Törlés
  4. Annyira jól áll!:) A pirosító is nagyon szép!:) Én is mindig barna tust használok !:)

    VálaszTörlés
  5. Szép smink lett. :) Nagyon jól áll neked. :)

    VálaszTörlés
  6. Remek smink a hétköznapokra! :)

    VálaszTörlés