2014. január 28., kedd

C'mon Chameleon I.

Sziasztok!

Mint már írtam, sikerült hozzájutni a Catrice C'mon Chameleon szemhéjpúderéhez, amire már jó ideje vágytam, de mindig halasztgattam a megvételét, most pedig mivel kifutó termék lett, muszáj volt.. :]

Bár nem ez a legelső sminkem vele, ez lett az első, amit meg is tudtam örökíteni, tegnap csináltam, nem vagyok vele 100%ig elégedett, bezzeg ma tök jó sminket dobtam össze, de nem tudtam lefényképezni... Na mindegy, holnap újra megpróbálkozom vele. :]

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Természetesen megint lemaradt valami a képről, a Skin Food BB krém..

Egyszerűen imádom ezt a szemhéjpúdert, szerintem a közeljövőben sok sminket láthattok majd vele, remélem nem bánjátok. :]
Holnap remélem, sikerül a mai sminket újra produkálni, és fotózni is, az nagyon tetszett. Nektek hogy tetszik? Milyen színekkel látnátok ezt a szemhéjpúdert még?

Köszönöm a figyelmet, szép estét, jó éjszakát!

26 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekes ez a szemhéjfesték, ahány képet láttam eddig róla, mindegyiken más színű volt, a tiéden barnának tűnik. Kíváncsian várom a többi képet is róla! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezen elég barnás, tényleg illik rá a neve, mert mindig más színt látok én is, de mégis mindig tetszik :]

      Törlés
  2. Nekem a rúzs tetszik a legjobban, de a szemhéjpúder is szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor add vissza! :D Jó, nyilván azért adtam neked, mert nekem nem állt jól :/

      Törlés
    2. Gondolom a Te bőrödhöz világos, nem?

      Törlés
  3. Nagyon jól illik a szemeidhez ez a szín. :) Bár picit jobban elsatírozhattad volna a széleket, mert így eléggé foltos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akartam megint teljesen ugyanazon a vonalon mozogni sminkelés terén, és van, hogy nem áll rá annyira a kezem, mikor hetekig csak ugyanazt csináltam, le is írtam, hogy nem vagyok vele 100%-ig elégedett, csak mondjuk kicsit érdekes, hogy nálam ezt mindig megjegyzik, míg másnál a még kevésbé elsatírozott sminkeknél nincs ilyen. Nem akarom ezzel most védeni magam, csak ez mostanában feltűnt...

      Törlés
    2. Ebben igazad van, a fényviszonyok is sokat számítanak, főleg a fényes szemhéjpúdereknél, azok gyakran foltosnak tűnnek satírozva. Én ezt úgy szoktam megoldani, hogy a szélükre, a crease-részre felviszek egy matt vagy félmatt árnyalatot és azzal könnyebb egyenletesebben elsatírozni. :)

      Törlés
    3. Nem értem, ha te is látod ,hogy a fotókon nem úgy néz ki a smink mint ahogy szeretnéd illetve a valóságban kinéz miért rakod ki? Kísérletezz a géped beállításaival és a fényekkel.

      Törlés
    4. Mivel nem egy profi fényképezőgépről van szó, nyilván nem is lesznek olyanok a képek sem, mintha azzal fényképeznék, elhiheted, hogy kísérletezek vele.

      Törlés
  4. Szép színe van a szemeden és a rúzs is nagyon tetszik!
    Nem lehet, hogy a képeid csalnak? Mert a képek alapján nekem is sokszor úgy tűnik, hogy nincs eléggé elsatírozva a sötét szemhéjpor, csak nem akarlak mindig ezzel piszkálni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rúzs az iced coffe amúgy, tényleg nagyon szép a színe, pedig katalógus alapján régen nem tetszett.
      Könnyen lehet, hogy csalóka a képek alapján, mert élőben érdekes módon még soha senkitől nem hallottam olyat, hogy nincs elsatírozva, nincs eldolgozva stb, meg hát azért már Te is láttál erősebb szemsminkkel, és gondolom azért megjegyezted volna, ha gázos a helyzet :D (mondjuk ha az alapján szanálnám a fejemről a képeket, hogy bármi is nem tetszik, egy sminkes bejegyzés sem lenne :D )

      Törlés
    2. Képeken nekem is mindig olyan, mintha nem lenne elsatírozva és élőben mindig szebb, sosem mondták még nekem se, hogy élesek lennének a vonalak...és a zárójeles mondatoddal is tökéletesen egyetértek! :D

      Törlés
    3. Azért remélem ezzel nem arra céloztál, hogy gáz a fejem ;]

      Törlés
    4. Haha, nem, saját magamra céloztam meg a képeimre! :D

      Törlés
    5. Közben meg nincs is igazad! :P

      Törlés
    6. Hát azért de, néha elég durván nem jön át semmi a képeken. :D :(

      Törlés
  5. Nagyon szép lett a sminked. :)
    Érdekes ez a Catrice szemhéjpúder én is barnának látom ilyen zöldes csillogással,de gyönyörű színe van. :)
    Különleges egyedi szín szerintem nagyon passzol hozzád. :)
    Mennyiért tudtad beszerezni így kifutó termékként??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Élőben számomra olyan keki, kékes csillogással :]
      700 Ft-ra vannak most a Catrice termékek leárazva, ami kifutó :]

      Törlés
    2. Köszi szépen az infót.
      Van benne olyan khaki és kék szín tényleg. :)
      Olyan behatárolhatatlan színe van szerintem annyira sokszínű. :)
      Egyszerűen csodás. :)
      Annyira tettszett a posztod és más posztok alapján,hogy ma be is szereztem ugyanennyiért és nagyon megérte ,jó vétel volt. :)
      Azt sajnálom,hogy nem különítik el a Catrice és Essence kifutó termékeket ,hanem keresgélni kell.
      Ezt persze egyből kiszúrtam és a Lip Cream- et is amiből a 03-as Soft Nude színűt vettem meg. :D

      Törlés
    3. Ennek örülök :]
      Mikor én vettem, még külön voltak az állványon, csak sárgával jelezve, hogy mi akciós.

      Törlés
  6. Nálam is barnának tűnik itt, mindenesetre jól áll Neked és a rúzs is :)

    VálaszTörlés