2014. január 11., szombat

Catrice - Lash Flash trendkiadás

Sziasztok!

Még mindig nem fogytunk ki az újdonságokból, a Catrice egyik új kollekciója ez, a Lash Flash, aminek már a nevéből is sejthetjük, hogy a szempillákkal kapcsolatos.


Helyet kap több műszempilla is, az első és utolsó állandó lesz, ha jól tudom, a többi limitált.

Catrice Lash Flash Limited Edition

Catrice Lash Flash Limited Edition

Catrice Lash Flash Limited Edition

Catrice Lash Flash Limited Edition

Catrice Lash Flash Limited Edition

Catrice Lash Flash Limited Edition
C01 - Extravagant Volume Lashes
C02 - Delicate Extension Lashes
C03 - Maximized Expression Lashes
C04 - Stunning Lengthening Lashes
C05 - Single Lashes
C06 - Classical Volume Lashes

Black Lash Glue:
Catrice Lash Flash Limited Edition

Ultimate Lash Multimizer Volume Mascara:
Catrice Lash Flash Limited Edition
C01 - Black
C02 - Extra Black

Annyira nem vagyok műszempillás, igazából párszor próbálkoztam velük, de nem túl nagy sikerrel, szóval még a jövő zenéje, hogy a későbbiekben mennyire fogok rajongani értük... 

Nektek hogy tetszenek? Hogy álltok a műszempillákkal?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot, kellemes hétvégét!

6 megjegyzés:

  1. Jéé tényleg, az első és utolsó dobozán rajta sincs, hogy 'limited edition'. Egyébként nekem még sosem volt műszempillám, de tegnap jött rám az az érzés, hogy ki kell próbálnom, úgyhogy egyszer tuti adok nekik egy esélyt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, azért Te nagyobb sikerrel jársz majd a felhelyezésénél, mint én :D

      Törlés
  2. Én régebben vettem több Red Cherry műszempillát, gondoltam jaj tök szépek a dobozban, biztos nekem is nagyon jól állnak. Igen, de sajnos rájöttem, hogy nekem elég kicsi a szemem, meg a szemhéjam is, és ha becsukom a szemem a legtöbb pilla felér a szemöldökömig... eltakarva a smink lényegét, meg egyáltalán, hülyén is néz ki... Most karácsonykor kipróbáltam az essence-től ezeket a kis tincses pillákat és ők már nagyon jól beváltak. Lehet, hogy a Catrice tincseseit is kipróbálom! Nem rosssz ezekből betárazni, néha ünnepekre, különlegesebb alkalmakra. Egyébként itthon vagyok a kislányommal, szóval olyan gyakran nem használok műszempillát ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tincsest sosem próbáltam még, de akkor lehet nekem is azt kéne majd inkább :]

      Törlés
  3. Egyszer-kétszer próbálkoztam műszempillákkal, de nem tudtam szépen feltenni őket, pffff :(

    VálaszTörlés