2014. január 9., csütörtök

Catrice - Creme Fresh Kollekció

Sziasztok!

Remélem, még nem unjátok az újdonságokat, a héten lesz még pár, szerintem a hét minden napjára jutni fog, mára a Catrice egyikét, a Creme Fresh-t hoztam.


Creamy Powder Eyeshadow:
C01 - Jame’s Brown
C02 - Another Pink Panther


 C03 - Evergreen 60s 
C04 So Jackie

Gradation Blush:
C01 - Waterloo Sunrise

Lip Balm:
C01 - Another Pink Panther
C02 - Evergreen 60s 
C03 - The Peach Boys

Nail Lacquers:
C01 - The Peach Boys
C02 - Make Fast At Tiffany’s
C03 - Evergreen 
C04 - Another Pink Panther
C05 - Light Your Fire


Ez most megint egy olyan kollekció, ami engem nem hat meg így a képek alapján, persze volt már, hogy valami képeken nem tetszett, de élőben igen.
Nektek hogy tetszik eddig?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

6 megjegyzés:

  1. Az a pirosító jól néz ki, de a többi nem fogott meg...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyugodtam azért, hogy senki nincs oda érte annyira, tehát nem az én ízlésemmel vannak gondok :D

      Törlés
  2. Hát, ez nem az én színvilágom - bár a pirosító így képen jól néz ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, csak azt nem tudnám elképzelni Rajtad :D

      Törlés
  3. nem, engem sem fog meg.. :( na jó, az utolsó lakk szép, de az sem olyan, hogy azonnal ide. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az az egy, amire azt mondom, hogy ha hozzám vágnák, nem sértődnék meg, de nem is venném meg magamnak :D

      Törlés