2014. január 25., szombat

Candy Apple

Sziasztok!

Nem volt egy régi Maybelline Mini Colorama lakkom sem, viszont a 15-ös számú Candy Apple nagyon tetszett, decemberben meg is kaptam Bia példányát (pedig nem is beszéltünk róla) és most végre ki is próbáltam.

Mindig is imádtam a piros színt, így a piros körömlakkokat is, viszont ez nem az a tipikus ferrari piros, nem is az a narancsos piros, hanem kicsit mélyebb, tényleg olyasmi a színe, mint a candy apple-nek.


Természetes fényben:

Vakuval:

Ezeknél a képeknél kicsit sötétebb a színe élőben, tényleg nagyon szép, csütörtökön mindenki meg is dicsérte a volt munkahelyemen, a két kis szegecs pedig pont annyi szerinte, hogy ne vegyem el a szín szépségét, csak kicsit feldobjam. :]

Nektek hogy tetszik? Szeretitek a piros lakkokat? Ha igen, milyen árnyalatait?

Köszönöm a figyelmet, szép napot és kellemes hétvégét!

8 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam, hogy tetszett "előzetesen" is :D

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű!!!
    Én is imádom a pirosat és piros lakkokat! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép színe van! Én is szeretem a pirosat :D

    VálaszTörlés
  4. Ez a lakk nekem is meg van (vagy csak volt? Elő kell keresnem), én is imádtam ezt a gyönyörű, fényes piros árnyalatot :)

    VálaszTörlés