2014. január 15., szerda

Brische Gerard - 727 rúzs - TESZT

Sziasztok!

piros Brische Gerard rúzs mellett rendeltem egy nude színűt is, mint már említettem.

A csomagolás egyezik a piroséval, itt is fényes fekete, henger alakú műanyag tok van.


Szintén csak az alján található további felirat.



Ennek is 4 gramm a tartalma.

Szín, pigmentáltság: Az iparfumeria.hu-n található kép alapján választottam ezt a színt, amit én egy világosbarna színnek mondanék így első ránézésre. Aztán sokadik ránézésre is, valamint a mellette látható színminta alapján is.


Az alábbi képen még viszonylag hasonlít is, élőben azonban sokkal világosabb, egész konkrétan amikor kibontottam, az jutott eszembe, hogy olyan, mint egy korrektor. A bőrömön sem igazán tetszett, a számon pedig még kevésbé. Aztán kipróbáltam ajakbalzsammal is, úgy már egy fokkal jobban tetszett az eredmény,a vakus képen így is látszik, hogy eléggé kiemeli a hibákat, viszont nem túl erős a fedése.








ITT láthattátok smink formájában.

Tartósság: Sajna ebben sem hasonlít a 730-ashoz, nem túl erős a fedése, így nem is vártam, hogy 3 órát kibírjon az ajkaimon, de háromnegyed óra múlva már nem is nagyon látszódik, elég hamar lekopik.

Állag: Ez picit keményebb a pirosnál, de nem vészes azért, mindenesetre részemről jobb lenne, ha kicsikét puhább lenne.

Az illata ennek is finom, cukorkára emlékeztet.

Használhatóság: Elég világos szín, így szerintem inkább az erőteljes szemsminkek mellé jobban használható, persze aki szereti a visszafogott sminkeket, ahhoz is jó. Sajnos a szín eltérését még le is nyeltem volna, de a tartósságával nem vagyok megelégedve. Legalább nem csúnyán kopik, és nem túl feltűnő, de azért ez negatívum részemről.

Ár: 810 Ft (Én még 780 Ft-ért rendeltem)

Beszerezhetőség: Az iparfumeria.hu-n, ITT találjátok, most éppen nincs raktáron, de a kicsit sötétebb, intenzívebb színekkel szerintem érdemes próbálkozni.

Összességében én azt mondanám erre a rúzsra, hogy nem életem rúzsa, de egynek elmegy, magamtól, ha élőben látom a színét, valószínűleg nem vettem volna meg, de azért használgatom, és szerintem fogom is.

Ti hogy álltok a nude rúzsokkal? Melyik a kedvencetek?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

6 megjegyzés:

  1. Élőben szebb, mint a promóciós képen!! :D
    Jól áll neked ez is! :)
    Sajnos rajtam a nude rúzs csak rontani szokott...sokat öregít, akármilyen árnyalat is (barnásabb/barackosabb/rózsaszínebb stb)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából én olyasmit keresek már egy ideje, mint a promóképen, ezért is örültem meg nagyon, de hát nem olyan :S :D

      Törlés
  2. Nálam a fehér bőr miatt szóba sem jöhetnek a nude rúzsok, maximum a szájszínű rózsaszínek. Neked is picit kimossa az arcod (lehet a vaku miatt), annyira élőben nem tetszik. :(

    VálaszTörlés
  3. Már a sminkes posztban is tetszett ez a rúzs, nagyon szép darab :)

    VálaszTörlés