2014. január 16., csütörtök

Baolishi smink III.

Sziasztok!

Az előző Baolishi sminkes bejegyzésnél Sora írta, hogy szívesen megnézné a 2. és 5. színt a palettából, kedden meg is csináltam, ma pedig megmutatom Nektek. :]
A frufrumért előre is elnézést szeretnék kérni, kivasaltam, mert már elég hosszú, ilyenkor pedig szeret néha önálló életet élni..

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Szerintem elég jól mutat ez a két szín együtt, illetve ismét megállapítottam, hogy ez a pirosító szerintem kb életem szerelme a pirosítók közül... :] - És persze akkor már hozzá passzoló szájfényt is használtam.

Nektek hogy tetszik? Várom a további ötleteiteket, ki melyik színeket látná még együtt.

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

14 megjegyzés:

  1. Tényleg jól néz ki a két szín együtt, de a pirosító szép színét nem lehet nem észrevenni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy nyertem, és én választhattam a színt, aztán amikor kiválasztottam, még filóztam, hogy tuti jól döntöttem? Aztán megláttam, és nem volt kérdéses ;]

      Törlés
  2. Nagyon szép! Követlek már egy ideje és meg kell mondjam egyre jobban sminkelsz. Ez nem azt jelenti, hogy az előző munkáid nem jók, csak azt hiszem mostanra kifinomultabbá vált a munkád vagy jobb a tehnikád. Csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ez nagyon jól esik, épp ma néztem vissza pár régebbi sminket, és hát szemmel látható a különbség... :]

      Törlés
  3. Nagyon szép ez a smink :) Látom Garnier bb krémet használsz - neked nem szárítja a bőröd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Nekem egyáltalán nem szárítja, bár mostanában nem csak ezt használom, hanem amihez éppen odaér a kezem.. :]

      Törlés
  4. Cuki a frufru :D A szájfény színe nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencséd, hogy nem viccelsz! :D
      Még Zsancitól nyertem, és imádom, egyetlen baja van, hogy nagyon ragad és ha fúj a szél, a hajam jó része a számra tapad :D

      Törlés
  5. Nekem ez most annyira nem tetszik, az előző szerintem sokkal jobban állt neked, meg egy picit szerintem sok a pirosító itt. De a szájfény tényleg nagyon jól áll. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez csak azért fura, mert sosem sok rajtam a pirosító, mindig kínosan ügyelek rá, hogy ne legyek bohóc... :]

      Törlés
  6. Megint csak nyugtáznom kell, hogy jó döntés volt Rád bízni a menyasszonyi sminkemet is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a sminkesedhez képest pro vagyok :D

      Törlés