2014. január 11., szombat

Baolishi smink II.

Sziasztok!

Az előző Baolishi palettával készült sminkes posztban kérdeztem, melyik színeket látnátok még szívesen együtt, Elíz pedig írta, hogy a 3. és 4. színt szívesen megnézné sminkben, így másnap eleget is tettem ennek. Annyira nem az én színvilágom, illetve végre élesben is bevetettem a nude Brische rúzst (ENNEK a piroskának a testvére), megmondom őszintén, egyelőre nem a legjobb barátom, bár lehet, egy natúr szemsminkhez vagy esetleg egy erőteljeshez (tehát nem ehhez a középúthoz) jobban mutatna, majd próbálkozom még vele. :]

A fejemen pedig azért látszik szerintem a majrézás, aznap mentem állásinterjúra, szóval a nem teljesen őszinte mosolyért bocsi. :]

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Tetszeni tetszik egyébként, de szerintem hozzám már túl hercegnős ez a két szín együtt, legalábbis a rúzzsal mindenképpen.

Nektek hogy tetszik? Milyen kombinációkat látnátok még ezzel a palettácskával?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

21 megjegyzés:

  1. A szemed nagyon tetszik. Az összhatás nekem túl légies (?!). Nem tudom, mi a jó szó rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt mondom én is, máson még talán tetszene is a szem és a száj együtt is, csak magamon nem érzem annyira jónak így együtt :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, szerintem Valentin-napra szuper smink lenne. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépséges ^^ és hogy ment az interjú :)?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Sajna elég messze van, és mivel nem állnák az utazást, így alig maradna pénzem, meg átszállás miatt elég nehézkes az odajutás is, így abban maradtunk, hogy nem :(

      Törlés
  4. Nagyon tetszik, és szerintem nagyon jól áll neked ez a smink. :) Esetleg a 2,5 kombot is szívesen megnézném. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, köszönöm :]
      Igyekszem akkor majd megcsinálni :]

      Törlés
  5. Jól áll neked ez a rúzs szerintem, nekem tetszik a párosítás.

    VálaszTörlés
  6. ^^ Nagyon tetszik, szuper lett ez a smink! :) Tetszik hozzá a rúzs is, így olyan romantikus az összhatás :) (és valóban hercegnős is, de az sose baj :P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, mondjuk azt gondoltam, hogy Neked be fog jönni ;]

      Törlés
  7. Olyan jól mutatnak rajtad ezek a világosabb sminkek is! :)

    VálaszTörlés
  8. Hát eszméletlen jól állnak Neekd ezek a cukorkás színek! Remélem, a majrézás megérte, és jó eredménnyel zárult a napod! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :]
      Sajna nem nagyon érte meg, elég kalandos is volt, illetve messze van, és mivel nem állnák az utazást, kb semmim nem maradna :(

      Törlés