2014. január 7., kedd

Baolishi smink I.

Sziasztok!

Karácsonyra kaptam Esztitől egy kis Baolishi palettát, amit már használtam is párszor, most pedig végre meg is tudtam örökíteni. :]

Természetes fényben:


Vakuval:



Használt termékek:

A paletta első és negyedik színét használtam, az Avon rúzs az Ice Coffe, a pirosító pedig a Rose Gold.

És végre felavattam az új pulcsimat is, imádom! :]

Nektek hogy tetszik? Milyen kombinációkat látnátok még szívesen ebből a palettából?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

9 megjegyzés:

  1. Szép lett, jól is áll és a pulcsi is cukinak tűnik! :) Én esetleg a 3. és 4. színnel néznék egy sminket, nálam jól néznek ki egymást mellett :) (a laptopom hajlamos megmásítani a színeket)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Olyan már volt is, csak fényképezve nem lett, de ma igyekszem megcsinálni! :]
      A pulcsinak amúgy a hátulján van egy kb tenyérnyi lyuk csepp alakban, na az külön tetszik. :]

      Törlés
  2. De szép a sminked! Én nagyon szeretem a Baolishi palettákat, szépen pigmentáltak és jó szinek vannak bennük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nekem ez előtt nem volt még, kerestem, de nem találtam sehol, így aztán tök örültem, mikor megkaptam :]

      Törlés
  3. Még nem hallottam erről a palettáról, ami nálam nagy szó. :D Nagyon szép ez a smink, sokat fejlődtél szerintem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Eurós boltokban, Vianniban, ilyesmi helyeken szokott lenni általában, csak valahogy errefelé kimaradt :D

      Törlés
  4. Hát valami eszméletlen jól állnak ezek a színek! Ezt a pirosítót tessék sokat hordani :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Mostanában (vagyis hát amióta megvan) elég nagy szerelem, hamarosan írom a tesztet is :P

      Törlés
  5. Nagyon jól állnak ezek a színek :)

    VálaszTörlés