2014. január 23., csütörtök

A tegnapi folytatása...

Sziasztok!

A tegnapi bejegyzés írása közben elég erősen koncentráltam, hogy tudjak venni legalább pár dolgot azok közül, amiket szeretnék, de azt nem gondoltam volna, hogy ennyire jó vásár lesz. :]

Szóval mivel sikerrel jártam, gondoltam, meg is osztom Veletek, illetve az e-bay-es vandálkodás végeredményését is. :]

A plázában kezdtem, szerencsére volt még 2 db C'mon Chameleon szemhéjpúder, el is hoztam mindkettőt, az egyik az enyém, a másik Bettié lesz. Itt már úgy éreztem, hogy ha jól indul a nap, jól is fog folytatódni. És így is lett, sikerült vennem egy fekete farmert 2500 Ft-ért, és 3 darab hosszú ujjú pólót, amik bár ugyanolyan mintájúak (annyira tetszett a minta, hogy egyáltalán nem zavar, hogy több színben is magaménak tudhatom), darabja volt 795 Ft, és még melltartót is sikerült vennem, alsóval együtt volt 1300 Ft, ez szerintem elég jó ár érte.



A pólók mintája:


A Drága pedig meglepett egy kis extra ajándékkal az óra mellett, Oreo-s Milka csoki és közös kép-mix, egy kis ráadás pandával. :]

És akkor amiket e-bayről rendeltem végül:

Fültágító:

Nyaklánc és karkötő:

Hajfánk:

500 db-os körömre való szegecs:

100 db szegecs:

200 db fűzhető műanyag szegecs:

Parfümös izé (mi ennek a magyar neve?! :D ):


Halálfejes karkötő:

Szarvasfejes karkötő:


Koponyás nyaklánc:

Most tényleg nagyon elégedett vagyok, a Moyra lakkokat nem sikerült beszerezni, de azt mondták, jövőhéten elvileg lesznek már. :]

Remélem, Nektek is jól telt a mai nap, köszönöm a figyelmet, szép estét!

17 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ugye? Nem is volt kérdéses, hogy elhozom mindhármat :D

      Törlés
  2. Tényleg jó vásárt csináltál, jó áron sikerült beszerezned a dolgokat :3 A szarvasos karkötővel már szerintem egy éve szemezek, de valahogy még mindig nem rendeltem meg.. a parfümös izéhez kérhetek linket? *-* Meg esetleg a szegecshez is? Mert olyat rendeltem anno 60darabot, de lehet kéne utánpótlás, és kíváncsi vagyok, te milyen áron szerezted be ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Szerencsére ha kedvem és időm (ja, és pénzem :D) is van hozzá, akkor nagyon jó cuccokat tudok akár boltban, akár turiban is kifogni nagyon jó árakon :]
      A parfümszóró (Kösz Andus! :D ) linkje ez: http://www.ebay.com/itm/151195872786?var=450241508816&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      A szemecsből meg melyikre gondoltál? :]

      Törlés
    2. Köszi! A fűzhetőre :3

      Törlés
    3. Szemecs... :D Szóval szegecs... itt a link :]

      http://www.ebay.com/itm/111107696715?var=410187621261&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      Törlés
  3. nagyon-nagyon király az a póló! :) megkérdezhetem, hol vetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Veszprémben a plázában, azon belül is a Cosmos-ban

      Törlés
    2. óó, akkor elég esélytelen :) de azért köszi :))

      Törlés
  4. Jaj, az utolsó nyaklánc NAGYON tetszik!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. itt a link ;]

      http://www.ebay.com/itm/221328363032?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      Törlés
  5. Parfüm szóró! :P De oly mindegy, a képről tudtuk mire is gondolsz! ;)

    VálaszTörlés
  6. A ruhák nem az én stílusom, de a halálfejes karkötő tetszik. :)

    VálaszTörlés