2014. január 9., csütörtök

A halogató beauty blogger tag

Sziasztok!

Nem igazán szeretek halogatni dolgokat, de mint mindenkinél, így nálam is van azért, amit kihúzok, míg csak tehetem. Ami vicces, hogy ezt a bejegyzést már több mint egy hónapja halogatom, szóval ez most pont találó cím neki... :D

1) Nevezz meg egy olyan szépségápolási módszert/rutint, amit csak ritkán használsz/követsz!
A szemöldökszedéssel vagyok úgy, hogy amíg tehetem, elhúzom. Csúnya dolog, de nagyon utálom.

2) Rendszeresen kimosod az ecseteidet?
Amiket napi szinten használok, azokat gyakrabban szoktam, az összeset pedig havonta egyszer egyben, ha használtam, ha nem.

3) Meddig bírod lepattogzott körömlakkal?
Semeddig. Ha már lepattogott egy helyen, akkor amint tehetem, mosom le. Iszonyat undorítónak tartom. De mondjuk megkopott körömvéggel is max itthon húzom ki még egy napig..


4) Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?
Ha valami nagyon bevált és újra akarom venni, akkor általában még azelőtt beszerzem, mielőtt teljesen kifogyna.
5) Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
Hm... Úgy szörnyűt nem tudnék mondani, ami esetleg másoknak lehet "rémisztő" lehet, hogy elég sok krémet használok. (Karcsúsító, testápoló, mellfeszesítő, sarokkrém, stb)

6) Nevezz meg egy – nem a szépségápolással kapcsolatos – szokást, amit mindig halogatsz!
Annyira nem szeretek halogatni, általában az emeletről a szemetet viszem le úgy, hogy hétfő reggeltől hallgatom, hogy "kukás nap", és mikor már az ágyban fekszem, akkor jut eszembe, hogy mért nem vittem le előbb.. :D

7) Időben el tudsz készülni, ha mész valahova, vagy kapkodsz és elkésel?
Én úgy készülök el időben, hogy már kész vagyok, aztán még eltötyörészek valamivel, aztán rohanok, de mindig odaérek. Tehát ez ilyen nem, de közben de... :D

8) Be tudod tartani a vásárlási stopokat?
Nem vásárolok annyit azért szerintem, hogy stopokat tartsak, de pl. 5-nél nem lehet több olyan lakkom, amit nem próbáltam még ki. Míg ki nem próbáltam őket, addig nem veszek másikat. :]

9) Rendezetten tárolod a smink és/vagy körömlakk készletedet?
A sminkeket igen, illetve a lakkokat is rendezetten, csak már nem igazán szeretem, mert nem fér el egyben minden, de elvileg hamarosan a polcomra kerül egy kis "lépcső", így aztán két sorban lehetnek majd, és átlátható lesz. :]

10) Mennyi volt a legtöbb idő, amíg hanyagoltad a blogolást, hány napot hagytál ki maximum?
Huh, ez tavaly év vége felé volt, azt hiszem 3 nap volt, nem is nagyon akarom, hogy több kimaradjon, míg időm engedi.

Ti hogy álltok a halogatással?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!


6 megjegyzés:

  1. Hű ez a körömlakkos dolog jó ötlet, nekem is be kell vezetnem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan régóta készülünk nekiállni, de remélem most már tényleg meg is lesz.. :D

      Törlés
  2. Tetszett ez a TAG és a válaszok is :)

    VálaszTörlés
  3. Jó kis tag, lehet majd kitöltöm egyszer (ha már egyszer halogatós, akkor halogatom én is :D)

    VálaszTörlés