2014. január 2., csütörtök

A England - Sleeping Palace

Sziasztok!

Mint már említettem, végre elvesztettem én is a Nailland szüzességem, úgy mentem oda, hogy a Golden Rose Holiday 59-es lakkot veszem meg, egy A England lakkot és esetleg még egy Flormar vagy GR lakkot, ha találok valamit. Az A Englandnél voltak a gondok, első körben a Fonteyn volt az esélyes, de aztán 7-8 lakk is volt, ami nagyon tetszett, majd fél óráig kérdezgettem Biát is és a barátomat is, hogy jajj melyik legyen már, egyszer csak közöltem, hogy na most hagyjatok békén, nem érdekel, ki szerint melyik szebb, most a belső hangomra hallgatok csak... :D Micsoda problémák egy lakk vásárlásnál, de hát azért egy ilyen lakknak én úgy gondolom, meg kell adni az időt és a türelmet is. Szóval már félre is tetettem egy másik lakkot, de végül a Sleeping Palace jött velem. Ennek egész egyszerű oka van részemről, maga a szín is mesés szerintem, bordós-szürkés-lilás-barnás beütésű, nem tudom pontosan megfogalmazni sem, mert elég sok színt belelátok, és ezek mellé még a holo hatás is... :]
Gondolom, mondanom sem kell, mennyire pörögtem már, hogy másnap reggel legyen, hogy felkenhessem..

Természetes fényben:

Vakuval:

Bár nem annyira holografikus, mint pl az Nfu Oh lakkok, de nagyon szépen látszik kinti és lámpafénynél is egyaránt a holo-hatás. Nem bántam meg, hogy ezt a lakkot hoztam el, de már most tudom, hogy az első körben kiszemelt Fonteyn is a kollekcióm darabja lesz majd egyszer. :]

Nektek hogy tetszik? Van A England lakkotok? Ha igen, melyik/melyikek?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

16 megjegyzés:

  1. Klau, szerintem cseszd meg, mert most már nekem is be kell szereznem, az első képed ébresztett rá erre :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép.nekem is tetszik a ballerina kollekció.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nekem majdnem minden A England lakk kéne, csak lenne az a pénz... :D

      Törlés
  3. Nagyon gyönyörű ez a lakk, meg mindegyik A-England, szerelmes vagyok már lassan mindbe :D Bár mondjuk ezt a színt magamon nem tudnám elképzelni, de rajtad nagyon szépen mutat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, meg is lepődtem, hogy fél óra alatt sikerült válasszak... :D

      Törlés
  4. Nagyon szép ez a lakk, valami hasonlóm nekem is van, de az ilyen pár száz forintos, holo hatás nélkül. Remélhetőleg hamarosan nekem is lesz A-England lakkom, a Gothic Beauties-ból az Opheliára és a Jane Eyre-ra fáj a fogam :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok is szépek, bár nekem "túl feketék" ahhoz képest, amilyenek az üvegben :S

      Törlés
  5. nagyon szép....a színét is pontosan leírtad :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan meghatároztam a meghatározhatatlant? :P

      Törlés
  6. Jaj de gyönyörű :) Nagyon tetszik. Én még gondolkodom a szinen, de legközelebb én is veszek egy A englandot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem elég sok időt fogsz azzal tölteni, hogy melyik legyen... Aztán odamész, és egy tök másikat viszel el :D Már ha olyan vagy mint én :]

      Törlés
  7. Szép darab, nekem sajna még nincs, pedig olyan szépek ezek a lakkok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd szülinapodra akkor lepd meg magad eggyel! :]

      Törlés