2014. január 22., szerda

23.

Sziasztok!

A bejegyzés címe 23, mert tegnapelőtt betöltöttem a 23. életévem. Viszont most jutottam csak odáig, hogy nekiüljek írni. Őszintén szólva, nem nagyon volt miről... 3 hete itthon vagyok, nem dolgozom, keresem a munkát, aztán időről időre nevetséges dolgokba ütközöm, vagy nem szólnak vissza, vagy várom, hogy ott tartsak már, hogy a következő helyre menjek. Most nyafi jön, akit ez nem izgat, ugorjon a következő bekezdéshez. :]
Szóval én abban a hitben voltam, hogy hú de fasza lesz, akkor fekszem meg kelek, amikor akarok, stb... Ja, ez tök jó. Hétvégén.. Szóval most, hogy ennyi szabadidőm lett, egyszerűbb (volt) sorozatot nézni meg pihikézni meg mittudomén, és akkor hopp, elment egy egész nap. Na most ezen változtatnom kell, tökmindegy hogyan, de muszáj lesz lefoglaljam magam normálisan, különben megmakkanok...
20-án egyébként papírügyeket intéztem, posta, bank, stb aztán kicsit hazajöttem, utána munkaügyben mászkáltam, szóval estére hulla voltam, tegnap pedig megmondom őszintén, egy nemleges válasz kicsit odakúrt a kis lelkemnek, szóval erre még edzenem kell, mert biztosan lesz még ilyen.

Na és akkor egy kicsit vidámabb téma, szeretném megmutatni Nektek, miket szemeltem ki a szülinapomra. Igazából eddig még csak Biától ért ide az ajándékom, méghozzá ezek a hiperszupermenő cuccok:



A karkötőről tudtam, mert még decemberben mondtam, hogy szeretnék, de nem használtam a bankkártyám, és csak emiatt nem töltöm fel, Ő pedig mondta, hogy akkor ez lesz az egyik karácsonyi vagy szülinapi ajándékom. A Batman-es fogkefének is van kis története, még kb. novemberben küldött egy képet, hogy nézzem már mit talált az Auchan-ban, én meg rápörögtem, de hát itt nincsen madarasteszkó, szóval már-már lemondtam róla, most mg boldog kispanda vagyok, mert van atommenő betmenes fogkefém, és még váltja is a mintát a kupak! A másik szintén Batman-es kis "izé" egész konkrétan egy Lego hűtőmágnes, mozgatható a feje, a keze, a lába, kivehető denevér van a kezében, a sisakja is levehető, és Bale feje van a bábúnak. Na jó, kicsit elkalandoztam, de a Batman mániám sosem hagy alább szerintem... :D

A többi ajándék jó részéről én gondoskodom, itthon régóta így működik, mert akkor legalább tuti azt veszem meg, ami jó rám/tetszik, stb.

A barátomtól órát kapok, az e-bay-ről rendeltem meg, ez volt az első, amit innen rendeltem, a többit remélhetőleg holnap vagy holnapután sikerül eldönteni, hogy mi a végleges. :]


Szóval az óra már lassan úton lesz hozzám, a többit pedig eddig kinéztem, aztán eldől még, hogy pontosan milyen lesz.



Ez a két óra nagyon tetszik, de ezek csak ilyen utolsó lehetőségként vannak a kis képzeletbeli kosaramon, hisz úgyis most lesz új óra.. :]


Egy ilyesmi nyakláncot és karkötőt mindenképp szeretnék, arany színben, nem tudom mi van velem, mostanában eléggé rákattantam az aranyra, pedig régen nagyon utáltam.


Mivel nyár végén újra kitágítottam a füleimet, és szeretem, ha szimmetrikus, de a bal fülem megállt, és nincs köztes átmenet, szeretnék valami olcsó fültágítót, ami kihúzza azt a pár hetet.


Ilyen hajfánkot egyszer már rendeltem, végül a pénzem kaptam vissza, mert nem ért ide, így most újra bepróbálkozok.


Bár 1-2 darab ilyen szegecsem még van, ezek annyira tetszenek, hogy mindenképp szeretnék belőle utánpótlást.


Szintén szegecs, viszont ez már nem körömre, hanem ruhára, van ugyanis egy nagyon jó kis nacim, de pöttyökben foltos, ezért azt találtam ki, hogy szegecsekkel fogom eltakarni.

Szóval ennyi az e-bay-es vandálkodás, de úgyis lesz egy bejegyzés szerintem, amiben megmutatom, mik lettek a véglegesek. :]

A dolog másik fele pedig, holnap megpróbálok végre beszerezni egy normális fekete, egyszerű, csőszárú farmert, valami ilyesmit:


Jó lenne ezen kívül 1 vagy 2 hosszú ujjú felső, ebből is sima, egyszerű, egyszínű darabokra gondoltam, hasonló pl jó lenne:


Ezen kívül nagy vágyam egy Catrice - C'mon Chameleon szemhéjpúder, amit egy drágaságos barátnőm rám bízott, hogy vegyem meg, aztán a piszkos anyagiakat ők állják, egy gond van, Veszprémben nem láttam múltkor, holnap azért teszek még egy kört, hátha sikerrel járok. :]


És végül, de egyáltalán nem utolsó sorban, reménykedem benne, hogy hozzájutok 2 új Moyra holo lakkhoz, így képről a 251-es és a 255-ös a befutó.


Egyelőre ennyi lenne, remélem, sikerül is beszereznem a dolgokat.

Ígérem, így hogy most több az időm, próbálkozom majd újra jobban beosztani, amihez hozzátartozik a blog is, hiszen szeretem ezt csinálni, és remélem, Ti is szeretitek. :]

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét/jó reggelt!

24 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot!
    Én is álláskeresésben vagyok, átérzem a helyzeted. Viszont nekem még nem is válaszolnak, legalább egy nemet mondanának :)
    Nagyon vagány a Batman-es dolgokat kaptál!
    Nekem is van fültágítom, de csak az egyik fülemben, mert a másik folyton begyullad a fülbevalótól és nem mertem megpiszkálni...
    (fekete farmert láttam a new yorkerben 3000-re leárazva, pulcsik meg a c&a-ban vannak szintén leárazva 3000-re)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Ja hát a "nemleges válasz" az volt ám itt is, hogy ha x nap reggel 9ig nem szólnak, hogy mehetsz, akkor nem. És hát nem szóltak. :S
      New Yorker is tervben van mára, nincs az az az isten, hogy 6000 Ft-ot adjak egy gatyáért, mert nálam valahogy a drágábbak sem tartottak sosem tovább, mint az olcsóbbak... :S

      Törlés
  2. Nagyon boldog szülinapot kívánok! Remélem ez a fránya munkakeresés nem áll majd a jókedved útjába, és hamar megoldódik a dolog, erős vagy te, nem állíthat meg egy egyszerű "nem" ;) Kitartás!
    A képen a második óra nagyon tetszik, bár nekem is most úton van egy óra e-bayről, remélem hamarosan meg is érkezik :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy! :]
      Nem tudom amúgy, hogy mi ez a nagy buzgó óraimádat nálam, régen nem nagyon hordtam :D

      Törlés
  3. Boldog születésnapot kívánok, a Batman-mániáról pedig Reni minapi képe ugrott be:

    http://njoythestyle.blogspot.hu/2014/01/inspiracios-kepvalogatas_22.html
    A kávémániás Batman ilyen jelet vetít az égre. :-D

    Az álláskereséshez kitartást kívánok, és remélem, sikerrel jársz majd! Nem egyszerű ez a mai világban senkinek, de a szakmádban talán még rosszabb a helyzet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Jajj a Batman :D
      Amúgy tegnap mekiztünk, happy mealt vettünk, és van Batman álarcom, jövőhéten meg is mutatom Nektek :D
      És ha már Batman...: http://kepfeltoltes.hu/140124/1526809_693903653994612_772241545_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
      Hát igen, és csomó volt osztálytársam meg látom, hogy most kezdik a fodrász sulit, szívem szerint közölném,hogy ember, bármit, de ezt ne... :S

      Törlés
  4. Boldog szülinapot :)
    hát szomorú,hogy megitn munkát keresel :( de tuti találasz majd valami jó helyet. kitartás!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Hát ugye a vállalkozóit visszaadtam, de remélem, összejön alkalmazottként legalább egy jó kis fodrászatban, normális körülményekkel, emberekkel és fizetéssel. (Bocs, mostanában megint rájöttem, hogy egészen konkrétan kell kívánnom, mert a végén még megkapom "csak" azt, amit kérek :D )

      Törlés
  5. Boldog születésnapot! :)
    A munkakereséshez kitartást kívánok, remélem, hogy mielőbb találni fogsz valamit, ami hozzád illik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hozzám illés az ugye a fodrászat, remélem ebben is maradhatok :]

      Törlés
  6. boldog szülinapot és...kitartás! :)

    VálaszTörlés
  7. Boldog Születésnapot! :)
    Kitartást kívánok a munkakereséshez,ne add fel! :)

    VálaszTörlés
  8. Boldog Szülinapot! :) Remélem hamarosan sikerül elhelyezkedned egy szuper helyen! Jó kis dolgokat néztél ki! :)

    VálaszTörlés
  9. Boldog szülinapot! :)
    hűű azok a moyra szépségek, köszi hogy megmutattad :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Hát ezt nem szabad titkolni senki elől na :D

      Törlés
  10. Boldog szülinapot. :)
    Szomorú, hogy ismét munkát keresel, de eddig is találtál, remélem most is fogsz!!!
    A Moyra holo lakkokat tegnap osztottam meg FB. :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hát eddig leginkább helyet találtam, munkát kevésbé, szóval most már olyan helyet akarok, ahol munka is lesz :P

      Törlés
  11. Boldog szülinapot!
    Hát igen, a munkakeresés katasztrófa a mi korosztályunknak, nekem április végéig tart a szerződésem, de már most kész vagyok, hogy mi lesz utána :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Hát igen, én is már előre féltem, de azt hitte, kevésbé visel majd meg :S
      Remélem, Te is találsz hamar majd melót :]

      Törlés